Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Μετάβαση στο κύριο μενού πλοήγησης
Μετάβαση στο υποσέλιδο του ιστότοπου
Open Menu
Το Βήμα των Κοινωνικών Επιστημών
Ojs
Τρέχον
Αρχεία
Ανακοινώσεις
Social Science Blog
Σχετικά
Σχετικά με το περιοδικό
Υποβολές
Συντακτική ομάδα
Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Εγγραφή
Σύνδεση
Αρχική
/
Αρχεία
/
Τόμ. 14 Αρ. 53 (2008)
Τόμ. 14 Αρ. 53 (2008)
Δημοσιευμένα:
2024-09-12
Πλήρες τεύχος
FULL TEXT
SUMMARIES
COVER
TABLE OF CONTENTS
Άρθρα
Από την πολιτική απάθεια στην πολιτική ριζοσπαστικοποίηση: Η γενιά του 1960 και το κίνημα της αμερικανικής νεολαίας
Σπύρος Ράσης, Μαρία Αδάμου-Ράση
Η Επιχείρηση των Οικονομολόγων: κριτική παρουσίαση των οικονομικών θεωρητικών προσεγγίσεων της καπιταλιστικής επιχείρησης
Νικόλαος Κωνσταντόπουλος
pdf
Ο εξοπλιστικός ανταγωνισμός Ελλάδας και Τουρκίας υπό το πρίσμα της στρατηγικής των διεθνών σχέσεων και της πολιτικής οικονομίας
Ευαγόρας Α. Ευαγόρου
pdf
Ατομικές αποφάσεις για δέσμευση (γάμο) υπό συνθήκες αβεβαιότητας: Μια μικροοικονομική προσέγγιση
Γιάννης Μάντζαρης, Ελισάβετ Μάντζαρη
pdf
Όψεις φιλοσοφικής-πολιτισμικής σχετικότητας των ανθρωπίνων δικαιωμάτων: Το παράδειγμα της θρησκευτικής ελευθερίας στην Ελλάδα
Αριστοτέλης Σταμούλας
pdf
Οι αστυνομικές αποστολές της Ευρωπαϊκής Ένωσης στα Δυτικά Βαλκάνια: Μια συστηματική αποτίμηση
Ευστάθιος Τ. Φακιολάς, Νικόλαος Τζιφάκης
pdf
Ο συσχετισμός του προφίλ και των συμπεριφορών υγείας των δασκάλων με την επιλογή ένταξης θεματολογίας υγείας στην εκπαιδευτική πράξη
Γεωργία Τζαμαλούκα, Πελαγία Σουλτάτου, Αντώνης Καφάτος, Ειρήνη Μάρκατζη, Ιωάννης Χλιαουτάκης
pdf
Η μεταφυσική ως οντολογία και ως γνωσιολογία στο νεοπλατωνικό Πρόκλο (412-485)
Χρήστος Αθ. Τερέζης
pdf
Έντυπα που αφορούν την εικαστική αγωγή μικρών παιδιών (περιόδου 1980-2006)
Απόστολος Μαγουλιώτης
pdf
Δυναμική προσέγγιση της σχολικής μονάδας ως χώρου εργασίας
Φώτης Κούσουλας
pdf
Γλώσσα/Language
English
Ελληνικά
Πληροφορίες
Για Αναγνώστες
Για Συγγραφείς
Για Υπεύθυνους βιβλιοθηκών
Most read articles
Η μελέτη περίπτωσης ως ερευνητική στρατηγική στην αξιολόγηση προγραμμάτων: θεωρητικοί προβληματισμοί
2905
Η σταδιακή παρακμή του Βυζαντίου και η σύγχρονη Ελλάδα
1341
Enhancing reading comprehension in students with special educational needs: The implementation and evaluation of a reading-strategy program
1138
Διάταξη θρανίων και ύφος επικοινωνίας στην αίθουσα διδασκαλίας
985
Brain asymmetry and education
953