Δυναμική προσέγγιση της σχολικής μονάδας ως χώρου εργασίας
Περίληψη
Το επιστημονικό ενδιαφέρον για την αξιολόγηση του δημιουργικού κλίματος στις σύγχρονες επιχειρήσεις στρέφεται και στις σχολικές μονάδες ως χώρους εργασίας των εκπαιδευτικών. Στο άρθρο επιχειρείταιη ταυτοποίησητης έννοιαςδημιουργικό κλίμα στο χώρο εργασίας, γίνεται ανασκόπηση των βασικών ερευνητικών εργαλείων για την αξιολόγησή του και εντέλει προτείνεται ένα δυναμικό ροντέο για την κατασκευή ενός εργαλείου μέτρησης του δημιουργικού σχο ικου κλίματος στη βάση μιας ολιστικής θεώρησης της δημιουγικότητας, κατά την οποία δεν μπορεί να αποσπαστεί το περιβάλλον απο τα πρόσωπα, τα προϊόντα και τις διαδικασίες.
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Λήψεις
Δημοσιευμένα
2024-09-12
Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
Κούσουλας Φ. (2024). Δυναμική προσέγγιση της σχολικής μονάδας ως χώρου εργασίας. Το Βήμα των Κοινωνικών Επιστημών, 14(53). ανακτήθηκε από https://journals.lib.uth.gr/index.php/tovima/article/view/2256
Τεύχος
Ενότητα
Άρθρα