Δυναμική προσέγγιση της σχολικής μονάδας ως χώρου εργασίας
Abstract
Το επιστημονικό ενδιαφέρον για την αξιολόγηση του δημιουργικού κλίματος στις σύγχρονες επιχειρήσεις στρέφεται και στις σχολικές μονάδες ως χώρους εργασίας των εκπαιδευτικών. Στο άρθρο επιχειρείταιη ταυτοποίησητης έννοιαςδημιουργικό κλίμα στο χώρο εργασίας, γίνεται ανασκόπηση των βασικών ερευνητικών εργαλείων για την αξιολόγησή του και εντέλει προτείνεται ένα δυναμικό ροντέο για την κατασκευή ενός εργαλείου μέτρησης του δημιουργικού σχο ικου κλίματος στη βάση μιας ολιστικής θεώρησης της δημιουγικότητας, κατά την οποία δεν μπορεί να αποσπαστεί το περιβάλλον απο τα πρόσωπα, τα προϊόντα και τις διαδικασίες.
Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2024-09-12
How to Cite
Κούσουλας Φ. (2024). Δυναμική προσέγγιση της σχολικής μονάδας ως χώρου εργασίας. Social Science Tribune, 14(53). Retrieved from https://journals.lib.uth.gr/index.php/tovima/article/view/2256
Issue
Section
Articles