Εγκεφαλική ασυμμετρία και εκπαίδευση
DOI:
https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.2009.26Λέξεις-κλειδιά:
Εγκεφαλική ασυμμετρία, ημισφαίρια, εκπαίδευσηΠερίληψη
Η μελέτη αυτή επιχειρεί την ανασκόπηση και τη συγκριτική αξιολόγηση των νευροβιολογικών ευρημάτων σχετικά με τον εντοπισμό των λειτουργιών του εγκεφάλου και τον ιδιαίτερο καταμερισμό των λειτουργιών αυτών στα δύο ημισφαίρια. Στόχος μας είναι να προσπαθήσουμε να δώσουμε απάντηση στα ερωτήματα που απασχολούν ιδιαίτερα όσους ασχολούνται με τις επιπτώσεις της έρευνας του εγκεφάλου στην καθημερινή ζωή και στην εκπαίδευση, υπό το φως των καθημερινά αυξανόμενων γνώσεων και πληροφοριών γύρω από το θέμα της εγκεφαλικής ασυμμετρίας. Το άρθρο καταλήγει με τη διαπίστωση ότι ο εγκέφαλος είναι ένα υψηλά ολοκληρωμένο σύστημα, του οποίου σπάνια ένα μέρος δουλεύει μεμονωμένα.
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Λήψεις
Δημοσιευμένα
2009-11-01
Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
Βλάχος Φ., & Ανδρέου Γ. (2009). Εγκεφαλική ασυμμετρία και εκπαίδευση. Το Βήμα των Κοινωνικών Επιστημών, 14(54). https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.2009.26
Τεύχος
Ενότητα
Άρθρα