Ο πολιτισμός ως «εργαλείο» αστικής ανάπτυξης και ανταγωνιστικότητας: η διαδικασία του μάρκετινγκ των πόλεων
DOI:
https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.2010.286Περίληψη
Ο πολιτισμός ως «εργαλείο» αστικής ανάπτυξης και ανταγωνιστικότητας: η διαδικασία του μάρκετινγκ των πόλεων
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Λήψεις
Δημοσιευμένα
2010-04-01
Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
Μεταξάς Θ. (2010). Ο πολιτισμός ως «εργαλείο» αστικής ανάπτυξης και ανταγωνιστικότητας: η διαδικασία του μάρκετινγκ των πόλεων. Το Βήμα των Κοινωνικών Επιστημών, 15(58). https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.2010.286
Τεύχος
Ενότητα
Άρθρα