Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Social Science Tribune
Ojs
Current
Archives
Announcements
Social Science Blog
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 3 No. 10 (1993)
Vol. 3 No. 10 (1993)
Published:
1993-04-01
Full Issue
COVER (Ελληνικά)
TABLE OF CONTENTS (Ελληνικά)
Full text (Ελληνικά)
Editorial
Editorial
Συντακτική επιτροπή
pdf (Ελληνικά)
Articles
Οι εξελίξεις στη θεωρία και τη στρατηγική της περιφερειακής ανάπτυξης
Σταύρος Ξιάρχος
pdf (Ελληνικά)
Θεωρητικός πλουραλισμός στην οικονομική επιστήμη
Μιχαήλ Σ. Ζουμπουλάκης
pdf (Ελληνικά)
Αγροτική κοινότητα και καπιταλιστική ανάπτυξη
Μάγδα Κ. Ψαρρού
pdf (Ελληνικά)
Εκπαιδευτική μεταρρύθμιση και κοινωνική αλλαγή: Η περίπτωση των Η.Π.Α.
Ηλlας Θερμός
pdf (Ελληνικά)
Το σχολικό κλίμα: Θέσεις και κρίσεις των καθηγητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Ν Παπαδόπουλος, Η Αθανασιάδης, Δ Γιοκρούση-Κολς
pdf (Ελληνικά)
Αναπλαισιώσεις στην επαγγελματική εικόνα του εκπαιδευτικού
Μαρία Καΐλα, Νίκος Ανδρεαδάκης, Γιώτα Ξανθάκου, Γιώργος Φιλίππου
pdf (Ελληνικά)
Διάταξη θρανίων και ύφος επικοινωνίας στην αίθουσα διδασκαλίας
Ι.Ν. Κανάκης
pdf (Ελληνικά)
Conferences-Announcements
50 χρόνια από την έκθεση Beveridge: Διεθνές Συνέδριο για την Κοινωνική Ασφάλεια
Θεόδωρος Ν. Παπαδόπουλος
pdf (Ελληνικά)
Book Review
Βιβλιοκριτική
Πανταζής Τερλεξής, Μίμης Ανδρουλάκης
pdf (Ελληνικά)
Book presentations
Book presentation
Επαμεινώνδας Ε. Πανάς, Αλίνα (Ευθαλία) Παπακώστα-Ανδρεοπούλου, Άλκης Β. Ν. Παπακώστας
Language
English
Ελληνικά
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Most read articles
Η μελέτη περίπτωσης ως ερευνητική στρατηγική στην αξιολόγηση προγραμμάτων: θεωρητικοί προβληματισμοί
2905
Η σταδιακή παρακμή του Βυζαντίου και η σύγχρονη Ελλάδα
1341
Enhancing reading comprehension in students with special educational needs: The implementation and evaluation of a reading-strategy program
1138
Διάταξη θρανίων και ύφος επικοινωνίας στην αίθουσα διδασκαλίας
985
Brain asymmetry and education
953