Αντιλήψεις των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τη διαφοροποίηση της διδασκαλίας
DOI:
https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.2017.424Abstract
Στόχος της παρούσας έρευνας ήταν η διερεύνηση των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών γενικά για τη διδασκαλία και την εφαρμογή διαφοροποιημένης διδασκαλίας στην τυπική τάξη. Στην έρευνα συμμετείχαν 160 εκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης διαφόρων ειδικοτήτων από περιοχές του νομού Πέλλας και Μαγνησίας. Για τις ανάγκες της έρευνας χρησιμοποιήθηκε ένα αυτοσχέδιο ερωτηματολόγιο αυτοαναφοράς με 5-βαθμη κλίμακα τύπου likert. Τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας έδειξαν ότι: (α) φαίνεται να υπάρχει διαφοροποίηση ανάμεσα στις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης γενικά για τη διδασκαλία και τις δηλώσεις τους για την εφαρμογή διαφοροποιημένης διδασκαλίας στην εκπαιδευτική πράξη, η οποία δεν φαίνεται να εφαρμόζεται ιδιαίτερα, (β) το φύλο, η σχολική βαθμίδα (Γυμνάσιο ή Λύκειο) και η ειδικότητα των εκπαιδευτικών διαφοροποιούν τις δηλώσεις των εκπαιδευτικών για την εφαρμογή διαφοροποιημένης διδασκαλίας στην εκπαιδευτική πράξη.