Αποτιμώντας την αποτελεσματικότητα της διδασκαλίας του λεξιλογικού τομέα στο Γυμνάσιο σήμερα: Η διδασκαλία του λεξιλογίου βάσει των νέων σχολικών εγχειριδίων Γλωσσικής Διδασκαλίας του Γυμνασίου: Καταγραφή και ανάλυση των λεξικών λαθών από μαθητικές παραγ

Authors

  • Μαρία Παραδιά
  • Σωτήριος Γκλαβάς
  • Ναπολέων Μήτσης
  • Δημήτριος Τζιμώκας

DOI:

https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.2011.302

Abstract

Αποτιμώντας την αποτελεσματικότητα της διδασκαλίας του λεξιλογικού τομέα στο Γυμνάσιο σήμερα: Η διδασκαλία του λεξιλογίου βάσει των νέων σχολικών εγχειριδίων Γλωσσικής Διδασκαλίας του Γυμνασίου: Καταγραφή και ανάλυση των λεξικών λαθών από μαθητικές παραγωγές γραπτού λόγου

Downloads

Download data is not yet available.

Published

2011-08-01

How to Cite

Παραδιά Μ., Γκλαβάς Σ., Μήτσης Ν., & Τζιμώκας Δ. (2011). Αποτιμώντας την αποτελεσματικότητα της διδασκαλίας του λεξιλογικού τομέα στο Γυμνάσιο σήμερα: Η διδασκαλία του λεξιλογίου βάσει των νέων σχολικών εγχειριδίων Γλωσσικής Διδασκαλίας του Γυμνασίου: Καταγραφή και ανάλυση των λεξικών λαθών από μαθητικές παραγ. Social Science Tribune, 15(60). https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.2011.302

Issue

Section

Articles