Αυτοαξιολόγηση εκπαιδευτικού; επιπτώσεις στο έργο του και τεχνικές που συνεισφέρουν στη συστηματοποίησή της

Authors

  • Νίκος Ανδρεαδάκης
  • Μαρία Καδιανάκη
  • Γιώτα Ξανθάκου

Abstract

Ο εκπαιδευτικός κατά την αυτοαξιο\όγηαή του, πολλές φορές χωρίς συστηματικό τρόπο ή χωρίς εξωτερική παρέμβαση, α
ναλαμβάνει να εκτιμήσει την αξία του εαυτού του ή των έργων του βασιζόμενος σε συγκεκριμένα κριτήρια, τα οποία ή έχει δια
μορφώσει ο ίδιος ή έχουν διαμορφωθεί από την κοινωνία. Η παρούσα έρευνα μελετά τις απόψεις των εκπαιδευτικών για τις συνέπειες της αυτοαξιολόγησης και τους τρόπους συστηματοποίησης αυτής της διαδικασίας. Το δείγμα αποτέλεσαν 621 εκπαιδευτικοί. Οι πληροφορίες συλλέχθηκαν με γραπτό ερωτηματολόγιο. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η αυτοαξιολόγηση είναι μια επαγγελματική ευθύνη, που εστιάζει στην επαγγελματική ανάπτυξη και βελτίωση του εκπαιδευτικού.

Downloads

Download data is not yet available.

Published

2024-06-05

How to Cite

Ανδρεαδάκης Ν., Καδιανάκη Μ., & Ξανθάκου Γ. (2024). Αυτοαξιολόγηση εκπαιδευτικού; επιπτώσεις στο έργο του και τεχνικές που συνεισφέρουν στη συστηματοποίησή της. Social Science Tribune, 13(49). Retrieved from https://journals.lib.uth.gr/index.php/tovima/article/view/2191

Issue

Section

Articles