Συγκριτική μελέτη των πεζών κειμένων των σχολικών εγχειριδίων της Στ' Δημοτικού στο πλαίσιο της διδασκαλίας της γλώσσας και της λογοτεχνίας των περιόδων 1982-2001 και 2001-2003

Authors

  • Κυριακή Διάμεση

Abstract

Η παρακάτω ανάλυση επιχεψεί την σύγκριση των κειμένων του Ανθολογίου και του σχολικού εγχειριδίου Η γλώσσα μου για
την Στ' Δημοτικού την περίοδο 1982-2001 και των κειμένων του σχολικού εγχειριδίου Με λογισμό και μ' όνειρο και Η γλώσσα
μου την περίοδο 2001-2004. Η συγκριτική μελέτη αποδεικνύει την μεταρυθμιστική προσπάθεια στην διδασκαλία των κειμένων: παρόλο που στη πλειοψηφία τους τα κείμενα είναι απόσπασματα μυθιστορήματος και ποιήματα, εισάγονται θεατρικά, κόμικς, παραμύθια, μύθοι και επιστολές. Τσ καινούριο σχολικό εγχειρίδιο Με λογισμό και μ' όνειρο περιέχει συγγραφείς από πολλές χώρες, οπότε δίνεται η ευκαιρία να σπάσει ο εθνοκεντρικός χαρακτήρας που χαρακτήριζε το Ανθολόγιο. Συναντάμε επίσης συγγραφείς από διάφορες εποχές, από την Αρχαιότητα μέχρι σήμερα, παρά την συντριπτική πλειοψηφία των κειμένων που γράφτηκαν τα τελευταία τριάντα χρόνια.

Downloads

Download data is not yet available.

Published

2024-05-28

How to Cite

Διάμεση Κ. (2024). Συγκριτική μελέτη των πεζών κειμένων των σχολικών εγχειριδίων της Στ’ Δημοτικού στο πλαίσιο της διδασκαλίας της γλώσσας και της λογοτεχνίας των περιόδων 1982-2001 και 2001-2003. Social Science Tribune, 12(46). Retrieved from https://journals.lib.uth.gr/index.php/tovima/article/view/2155

Issue

Section

Articles