Απόψεις υποψήφιων εκπαιδευτικών για την πρακτική τους άσκηση
Abstract
Στην εργασία αυτή διερευνάται ο βαθμός ικανοποίησης των τελειόφοιτων φοιτητών/τριών του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημο
τικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας σε σχέση με επιμέρους διαστάσεις του προγράμματος Πρακτικής Άσκησης.
Χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο για τη συλλογή του ερευνητικού υλικού. Η ανάλυση των δεδομένων έδειξε ότι η πλειοψηφία
των φοιτητώνΙτριών: α) θεωρεί την Πρακτική Άσκηση ως ένα πολύ σημαντικό κομμάτι των σπουδών στο Πανεπιστήμιο, β) υποστηρίζει ότι οι συζητήσεις σε ομάδες στα πλαίσια της εργαστηριακής άσκησης θα πρέπει να έχουν υποχρεωτικό χαρακτήρα
και γ) προτείνει να αυξηθεί ο αριθμός των διδασκαλιών στα σχολεία.
Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2024-05-27
How to Cite
Χανιωτάκης Ν., Απόστολος Ε., & Πυργιωτάκης Γ. (2024). Απόψεις υποψήφιων εκπαιδευτικών για την πρακτική τους άσκηση. Social Science Tribune, 11(45). Retrieved from https://journals.lib.uth.gr/index.php/tovima/article/view/2146
Issue
Section
Articles