Οι στάσεις των Ελλήνων καταναλωτών ως προς τις διαφημίσεις με σεξουαλικό περιεχόμενο. Μια ποιοτική έρευνα

Authors

  • Κωνσταντίνος-Βασίλείος Πρίπορας

Abstract

Πολύ συχνά στη διαφήμιση χρησιμοποιείται το σεξουαλικό περιεχόμενο ως μέσο προσέλκυσης της προσοχής των κατανα
λωτών. Ο σκοπός της έρευνας αυτής ήταν η διερεύνηση των απόψεων και των στάσεων των Ελλήνων καταναλωτών ως προς
τη χρήση του γυμνού ή των σεξουαλικών υπονοουμένων στις διαφημίσεις. Η έρευνα ήταν ποιοτική και πραγματοποιήθηκε με
χρήση 5 ομάδων εστίασης καταναλωτών στην πόλη της Θεσσαλονίκης. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι υπάρχει
υπέρμετρη χρήση του σεξουαλικού περιεχομένου, χωρίς να προκαλεί τα επιθυμητά αποτελέσματα, αφού οι καταναλωτές δεν
ανακαλούν τις μάρκες και ούτε επηρεάζονται ιδιαίτερα στην απόφαση αγοράς.

Downloads

Download data is not yet available.

Published

2024-05-27

How to Cite

Πρίπορας Κ.-Β. (2024). Οι στάσεις των Ελλήνων καταναλωτών ως προς τις διαφημίσεις με σεξουαλικό περιεχόμενο. Μια ποιοτική έρευνα. Social Science Tribune, 11(45). Retrieved from https://journals.lib.uth.gr/index.php/tovima/article/view/2142

Issue

Section

Articles