Η οικονομία του αθλητισμού
Abstract
Η έρευνα έχει κύριο στόχο να εξετάσει το κατά πόσο ο κλάδος αθλητισμός μπορεί να αναλυθεί σε βάθος, ώστε στο μέλλον
με την εφαρμογή ανάλογων στρατηγικών και πολιτικών παρεμβάσεων στο πλαίσιο λειτουργίας του. να αξιοποιηθεί κατά τέτοιο
τρόπο ώστε να αποτελέσει μια δυναμική αγορά η οποία θα συμβάλει αποφασιστικά στην ανάπτυξη της χώρας. Ο όρος «αθλητι
σμός» ερευνάται στην ευρύτερή του έννοια ώστε να συμπεριληφθούν όλες οι οικονομικές δραστηριότητες των εταιριών του δημοσίου και ιδιωτικού φορέα, όπως π.χ. των κατασκευαστών αθλητικών ειδών, των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας, των οργανι
σμών προώθησης αθλητικών στοιχημάτων αλλά και του κράτους, ως διοργανωτή των προγραμμάτων μαζικής άθλησης.
Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2024-01-24
How to Cite
Κολύμπαλης Χ. (2024). Η οικονομία του αθλητισμού. Social Science Tribune, 9(34). Retrieved from https://journals.lib.uth.gr/index.php/tovima/article/view/1996
Issue
Section
Articles