Κοινωνική σχολική ένταξη: οι σχέσεις μεταξύ ανάπηρων και μη μαθητών

Authors

  • Αναστασία Βλάχου

DOI:

https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.2001.1896

Abstract

Στη μελέτη αυτή αναλύεται η δυναμική των σχέσεων που οναπτύσσονται ανάμεσα στους μαθητές σχολικής ηλικίας, με απώτερο στόχο τη διερεύνηση α) των παραγόντων που εμποδί
ζουν ή προωθούν την ανάπτυξη δημιουργικών διαπροσωπικών σχέσεων μεταξύ ανάπηρων και μη ανάπηρων μαθητών και β) των αναπτυσσόμενων ιδεολογιών και πρακτικών που σχετίζονται με τη διαμόρφωση ταυτοτήτων και την κατασκευή των εννοιών «αναπηρία», «ανάπηρος» και «φυσιολογικός».

Downloads

Download data is not yet available.

Published

2023-06-23

How to Cite

Βλάχου Α. (2023). Κοινωνική σχολική ένταξη: οι σχέσεις μεταξύ ανάπηρων και μη μαθητών. Social Science Tribune, 6(31). https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.2001.1896

Issue

Section

Articles