Κοινωνική σχολική ένταξη: οι σχέσεις μεταξύ ανάπηρων και μη μαθητών
DOI:
https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.2001.1896Abstract
Στη μελέτη αυτή αναλύεται η δυναμική των σχέσεων που οναπτύσσονται ανάμεσα στους μαθητές σχολικής ηλικίας, με απώτερο στόχο τη διερεύνηση α) των παραγόντων που εμποδί
ζουν ή προωθούν την ανάπτυξη δημιουργικών διαπροσωπικών σχέσεων μεταξύ ανάπηρων και μη ανάπηρων μαθητών και β) των αναπτυσσόμενων ιδεολογιών και πρακτικών που σχετίζονται με τη διαμόρφωση ταυτοτήτων και την κατασκευή των εννοιών «αναπηρία», «ανάπηρος» και «φυσιολογικός».
Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2023-06-23
How to Cite
Βλάχου Α. (2023). Κοινωνική σχολική ένταξη: οι σχέσεις μεταξύ ανάπηρων και μη μαθητών. Social Science Tribune, 6(31). https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.2001.1896
Issue
Section
Articles