Γλώσσα και επικοινωνία στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης: Η περίπτωση της τηλεόρασης ως κοινωνισγλωσσικό φαινόμενο
DOI:
https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.1999.1820Abstract
O τηλεοπτικός λόγος χρησιμοποιεί συγκεκριμένα γλωσσικά μέσα εντυπωσιασμού, που οδηγούν στον ιδεολογικό χεφισμό της
γλώσσας. Η μεθοδολογία αυτή επιβάλΜ:ι σιωπή στο δέκτη, παγιδεύοντάς τον σε εκβιαστική αποδοχή του λόγου, γεγονός που
οφείλεται αφενός στη χρήση των επίσημων παραλλαγών της εθνικής γλώσσας, όπως τη μιλούν οι εκπρόσωποι της κοινωνικής,
πολιτικής και μορφωτικής εξουσίας και αφετέρου στη διαμόρφωση ενός κώδικα επικοινωνίας εντελώς διαφορετικού από τον
προηγούμενο, που έχει κατασκευαστεί με υλικό έντονα λαϊκό ή λαικίζον.
Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2023-04-24
How to Cite
Σαραφίδου Τ. (2023). Γλώσσα και επικοινωνία στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης: Η περίπτωση της τηλεόρασης ως κοινωνισγλωσσικό φαινόμενο. Social Science Tribune, 6(27). https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.1999.1820
Issue
Section
Articles