Οι αξίες της κοινοτικής κατανόησης και αλληλεγγύης στο σχολικό πρόγραμμα για την ευρωπαϊκή ταυτότητα

Authors

  • Πόπη Πηγιάκη

DOI:

https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.1995.1661

Abstract

Η ιδέα της Ευρωπαϊκής ταυτότητας αναζητεί υποστήριξη στην εκπαίδευση. Οι μέχρι τώρα αναληφθείσες πρωτοβουλίες δεν μας κά
νουν να ελπίζουμε ότι μέσα από αυτές μπορούν να αναπτυχθούν αξίες, όπως η Κοινοτική Κατανόηση και Αλληλεγγύη, οι οποίες είναι ο πυρήνας για τη δημιουργία ταυτότητας μιας γνήσιας Ευρωπαϊκής Ένωσης. Προτείνουμε στην παρούσα μελέτη ότι η εκπαίδευση στην Ευρωπαϊκή Ένωση πρέπει να προσανατολιστεί προς τις αξίες αυτές, μέσα από το σχολικό πρόγραμμα των ανθρωπιστικών επιστημών. Η επιτυχία τέτοιων προγραμμάτων απαιτεί την προσέγγιση της έρευνας, της αμφισβήτησης, του αναστοχασμού (reflection), την ανάγκη επικοινωνίας με όλους τους εμττλεκόμενους φορείς και την ανάπτυξη
ευαίσθητης και κριτικής σκέψης.

Downloads

Download data is not yet available.

Published

2023-01-16

How to Cite

Πηγιάκη Π. (2023). Οι αξίες της κοινοτικής κατανόησης και αλληλεγγύης στο σχολικό πρόγραμμα για την ευρωπαϊκή ταυτότητα. Social Science Tribune, 4(16). https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.1995.1661

Issue

Section

Articles