Μουσεία: Νέοι τρόποι marketing και νεα κριτηρια επιτυχιας

Συγγραφείς

  • Γεωργία Κακούρου-Χρόνη

Περίληψη

Το marketing στο μουσείο συνήθως στοχεύει στην αύξηση του αριθμού των επισκεπτών. Το άρθρο αυτό εξετάζει την αναθεώρηση
αυτής της αντίληψης κάτω από την πίεση της Νέας Μουσειολοyίας και της σημερινής πραγματικότητας, η οποία επιβάλλει:
προσδιορισμό, διεύρυνση, κατηγοριοποίηση του κοινού των μουσείων και ανάλογες προς το είδος του κοινού ποιοτικές
παροχές. Δύο μελέτες περίπτωσης από τα εκπαιδευτικά προγράμματα της Κουμανταρείου Πινακοθήκης Σπάρτης, Παραρτήματος
της Εθνικής Πινακοθήκης, επιχειρούν να καταδείξουν τον τρόπο με τον οποίο η Πινακοθήκη προσπαθεί να ανταποκριθεί στις σύγχρονες απαιτήσεις του marketing.

Λήψεις

Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.

Λήψεις

Δημοσιευμένα

2024-01-24

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Κακούρου-Χρόνη Γ. (2024). Μουσεία: Νέοι τρόποι marketing και νεα κριτηρια επιτυχιας. Το Βήμα των Κοινωνικών Επιστημών, 9(34). ανακτήθηκε από https://journals.lib.uth.gr/index.php/tovima/article/view/1999

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα