Παιδεία και κοινωνικοί αποκλεισμοί: Ο ρόλος του μορφωτικού επιπέδου στην κοινωνική διαστρωμάτωση και στον τύπο των πολιτών
DOI:
https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.1994.1645Περίληψη
Το α(τημα για (σες εuκαιρlες παραμένει πάντοτε ως ένα Βαθμό ανικανοποlητο. Ο σημερινός πολfτης αντιμετωπlζει μια σειρά από εμπόδια, που αποκλείουν συγκεκριμένες κοινωνικές ομάδες να καταλάβουν θέσεις και αξιώματα, δημιουργώντας δύο τύπους πολιτών με διαφορετική αντιμετώπιση και προσανατολισμό ως προς την κοινωνική δομή. Η παρεχόμενη εκπαlδευση, εlναι το Βασικό αίτιο, που όμως δεν δικαιολογεί τον εφησυχασμό και την ατομική αποενοχοποlηση.
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Λήψεις
Δημοσιευμένα
2023-01-12
Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
Καραφύλλης Γ. (2023). Παιδεία και κοινωνικοί αποκλεισμοί: Ο ρόλος του μορφωτικού επιπέδου στην κοινωνική διαστρωμάτωση και στον τύπο των πολιτών. Το Βήμα των Κοινωνικών Επιστημών, 4(15). https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.1994.1645
Τεύχος
Ενότητα
Άρθρα