Αποτιμώντας την αποτελεσματικότητα της διδασκαλίας του λεξιλογικού τομέα στο Γυμνάσιο σήμερα: Η διδασκαλία του λεξιλογίου βάσει των νέων σχολικών εγχειριδίων Γλωσσικής Διδασκαλίας του Γυμνασίου: Καταγραφή και ανάλυση των λεξικών λαθών από μαθητικές παραγ

Συγγραφείς

  • Μαρία Παραδιά
  • Σωτήριος Γκλαβάς
  • Ναπολέων Μήτσης
  • Δημήτριος Τζιμώκας

DOI:

https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.2011.302

Περίληψη

Αποτιμώντας την αποτελεσματικότητα της διδασκαλίας του λεξιλογικού τομέα στο Γυμνάσιο σήμερα: Η διδασκαλία του λεξιλογίου βάσει των νέων σχολικών εγχειριδίων Γλωσσικής Διδασκαλίας του Γυμνασίου: Καταγραφή και ανάλυση των λεξικών λαθών από μαθητικές παραγωγές γραπτού λόγου

Λήψεις

Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.

Λήψεις

Δημοσιευμένα

2011-08-01

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Παραδιά Μ., Γκλαβάς Σ., Μήτσης Ν., & Τζιμώκας Δ. (2011). Αποτιμώντας την αποτελεσματικότητα της διδασκαλίας του λεξιλογικού τομέα στο Γυμνάσιο σήμερα: Η διδασκαλία του λεξιλογίου βάσει των νέων σχολικών εγχειριδίων Γλωσσικής Διδασκαλίας του Γυμνασίου: Καταγραφή και ανάλυση των λεξικών λαθών από μαθητικές παραγ. Το Βήμα των Κοινωνικών Επιστημών, 15(60). https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.2011.302

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα