Διαχρονική Συγκριτική Μελέτη της Υποκειμενικής Ευεξίας Εφήβων από Σχολεία της Αττικής (2007–2008 και 2023–2024)

Συγγραφείς

  • Αικατερίνη Λαμπροπούλου

DOI:

https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.2025.2404

Λέξεις-κλειδιά:

Υποκειμενική ευεξία, έφηβοι/ες, σύγκριση δεδομένων

Περίληψη

Η παρούσα μελέτη εξετάζει την υποκειμενική ευεξία εφήβων (12-17 ετών) συγκρίνοντας δεδομένα που συλλέχθηκαν προ 15ετίας (2007-2008) με νεότερα δεδομένα (2023-2024) χρησιμοποιώντας την κλίμακα υποκειμενικής ευεξίας της Βέρνης (BSW/Y). Στη μελέτη συμμετέχουν 391 (2007-2008) και 331 (2023-2024) μαθητές/τριες Γυμνασίων και Λυκείων στην Αττική. Στόχος της έρευνας είναι η αξιολόγηση των αλλαγών στην υποκειμενική ευεξία των εφήβων μέσω της σύγκρισης των αποτελεσμάτων τόσο στο σύνολο του δείγματος όσο και βάσει δημογραφικών παραμέτρων. Τα δεδομένα δείχνουν μείωση της ευεξίας των εφήβων, ενώ σχετικά σταθερές είναι οι διαφορές ως προς το φύλο και την ηλικία/τάξη φοίτησης. Η μελέτη παρέχει τεκμηριωμένα ευρήματα που μπορούν να αξιοποιηθούν στον σχεδιασμό στοχευμένων παρεμβάσεων στο σχολικό και οικογενειακό περιβάλλον.

Λήψεις

Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.

Λήψεις

Δημοσιευμένα

2025-11-25

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Λαμπροπούλου Α. (2025). Διαχρονική Συγκριτική Μελέτη της Υποκειμενικής Ευεξίας Εφήβων από Σχολεία της Αττικής (2007–2008 και 2023–2024). Το Βήμα των Κοινωνικών Επιστημών, 23(80), 69–96. https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.2025.2404

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα