Οι στάσεις των Ελλήνων καταναλωτών ως προς τις διαφημίσεις με σεξουαλικό περιεχόμενο. Μια ποιοτική έρευνα

Συγγραφείς

  • Κωνσταντίνος-Βασίλείος Πρίπορας

Περίληψη

Πολύ συχνά στη διαφήμιση χρησιμοποιείται το σεξουαλικό περιεχόμενο ως μέσο προσέλκυσης της προσοχής των κατανα
λωτών. Ο σκοπός της έρευνας αυτής ήταν η διερεύνηση των απόψεων και των στάσεων των Ελλήνων καταναλωτών ως προς
τη χρήση του γυμνού ή των σεξουαλικών υπονοουμένων στις διαφημίσεις. Η έρευνα ήταν ποιοτική και πραγματοποιήθηκε με
χρήση 5 ομάδων εστίασης καταναλωτών στην πόλη της Θεσσαλονίκης. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι υπάρχει
υπέρμετρη χρήση του σεξουαλικού περιεχομένου, χωρίς να προκαλεί τα επιθυμητά αποτελέσματα, αφού οι καταναλωτές δεν
ανακαλούν τις μάρκες και ούτε επηρεάζονται ιδιαίτερα στην απόφαση αγοράς.

Λήψεις

Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.

Λήψεις

Δημοσιευμένα

2024-05-27

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Πρίπορας Κ.-Β. (2024). Οι στάσεις των Ελλήνων καταναλωτών ως προς τις διαφημίσεις με σεξουαλικό περιεχόμενο. Μια ποιοτική έρευνα. Το Βήμα των Κοινωνικών Επιστημών, 11(45). ανακτήθηκε από https://journals.lib.uth.gr/index.php/tovima/article/view/2142

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα