Ο αποτελεσματικός διευθυντής των σχολείων δεύτερης ευκαιρίας

Συγγραφείς

  • Βαγγέλης Α. Ανάγνου
  • Δημήτρης Κ. Βεργίδης

DOI:

https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.2008.21

Λέξεις-κλειδιά:

Σχολεία Δεύτερης Ευκαίρίας, δευτεροβάθμία εκπαίδευση, εκπαίδευση ενηλίκων, αποτελεσμαπκός δευθυντής , αποτελεσμαπκός διευθυντής

Περίληψη

Από την ελληνική καί διεθνή βιβλιογραφία διαπιστώνεται ότι ο ρόλος που διαδραματίζει ο διευθυντής στη βελτίωση του σχολείου του είναι καθοριστικός. Ποικίλες είναι οί τυπολογίες γία τα χαρακτη­ριστικά του αποτελεσματικού διευθυντή. Το άρθρο αυτό αφορά τα χαρακτηριστικά του αποτελεσματικού διευθυντή στα Σχολεία Δεύτε­ρης Ευκαιρίας (ΣΔΕ), σύμφωνα με τίς απόψεις των δίευθυντών/τρίών τους. Τα ευρήματα της έρευνας δείχνουν ότί τα χαρακτηριστικά του αποτελεσματικού διευθυντή στα ΣΔΕ, σύμφωνα με το δείγμα, δεν εί­ναι αντίστοιχα με του διευθυντή του τυπικού σχολείου της δευτερο­βάθμιας εκπαίδευσης. Ειδικότερα, δεν είναι η εμπειρία καί οί διοικη­τικές γνώσεις καί ικανότητες που θεωρούνται ως πρωταρχικής ση­μασίας, αλλά ο ενστερνίσμός των αρχών καί της φιλοσοφίας των ΣΔΕ, οί κοτνωνίκές καί επίκοτνωνίακές ίκανότητες καί τα ηγεπκά χαρακτηρίστίκά.

Λήψεις

Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.

Λήψεις

Δημοσιευμένα

2008-08-01

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Ανάγνου Β. Α., & Βεργίδης Δ. Κ. (2008). Ο αποτελεσματικός διευθυντής των σχολείων δεύτερης ευκαιρίας. Το Βήμα των Κοινωνικών Επιστημών, 13(52). https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.2008.21

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα