Κοινωνική σχολική ένταξη: οι σχέσεις μεταξύ ανάπηρων και μη μαθητών

Συγγραφείς

  • Αναστασία Βλάχου

DOI:

https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.2001.1896

Περίληψη

Στη μελέτη αυτή αναλύεται η δυναμική των σχέσεων που οναπτύσσονται ανάμεσα στους μαθητές σχολικής ηλικίας, με απώτερο στόχο τη διερεύνηση α) των παραγόντων που εμποδί
ζουν ή προωθούν την ανάπτυξη δημιουργικών διαπροσωπικών σχέσεων μεταξύ ανάπηρων και μη ανάπηρων μαθητών και β) των αναπτυσσόμενων ιδεολογιών και πρακτικών που σχετίζονται με τη διαμόρφωση ταυτοτήτων και την κατασκευή των εννοιών «αναπηρία», «ανάπηρος» και «φυσιολογικός».

Λήψεις

Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.

Λήψεις

Δημοσιευμένα

2023-06-23

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Βλάχου Α. (2023). Κοινωνική σχολική ένταξη: οι σχέσεις μεταξύ ανάπηρων και μη μαθητών. Το Βήμα των Κοινωνικών Επιστημών, 6(31). https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.2001.1896

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα