Γλώσσα και επικοινωνία στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης: Η περίπτωση της τηλεόρασης ως κοινωνισγλωσσικό φαινόμενο
DOI:
https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.1999.1820Περίληψη
O τηλεοπτικός λόγος χρησιμοποιεί συγκεκριμένα γλωσσικά μέσα εντυπωσιασμού, που οδηγούν στον ιδεολογικό χεφισμό της
γλώσσας. Η μεθοδολογία αυτή επιβάλΜ:ι σιωπή στο δέκτη, παγιδεύοντάς τον σε εκβιαστική αποδοχή του λόγου, γεγονός που
οφείλεται αφενός στη χρήση των επίσημων παραλλαγών της εθνικής γλώσσας, όπως τη μιλούν οι εκπρόσωποι της κοινωνικής,
πολιτικής και μορφωτικής εξουσίας και αφετέρου στη διαμόρφωση ενός κώδικα επικοινωνίας εντελώς διαφορετικού από τον
προηγούμενο, που έχει κατασκευαστεί με υλικό έντονα λαϊκό ή λαικίζον.
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Λήψεις
Δημοσιευμένα
2023-04-24
Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
Σαραφίδου Τ. (2023). Γλώσσα και επικοινωνία στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης: Η περίπτωση της τηλεόρασης ως κοινωνισγλωσσικό φαινόμενο. Το Βήμα των Κοινωνικών Επιστημών, 6(27). https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.1999.1820
Τεύχος
Ενότητα
Άρθρα