Μετωπιαίοι λοβοί και εκπαίδευση

Συγγραφείς

  • Α. Καραπέτσας
  • Ε. Λαδόπουλος

DOI:

https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.2008.16

Λέξεις-κλειδιά:

μετωπιαίοί λοβοί,, μαθηματικά, γραφή, ανάγνωση

Περίληψη

Ο τίτλος αυτού του άρθρου αποσαφηνίζει την πρόθεσή μας: η μελέτη της λειτουργίας των μετωπιαίων συστημάτων καί η συμβολή τους στην ανάπτυξη των κυρίότερων σχολικών δεξιοτήτων (ανάγνω­ση, γραφή, μαθηματικά). Οί μετωπιαίοι λοβοί είναι μέρος του νεο- φλοίού καί μόνο στον άνθρωπο εμφανίζουν τόσο μεγάλη ανάπτυξη. Χωρίς την ανάπτυξη των μετωπιαίων λοβών στον ανθρώπινο εγκέφα­λο (είδίκά των γλωσσικών περιοχών), ο ανθρώπινος πολιτισμός πο­τέ δεν θα είχε εξελιχθεί. Αυτοί οργανώνουν όλες τίς ανώτερες δια­νοητικές λειτουργίες καί έχουν σημαντικό ρόλο στην επιτυχία ή απο­τυχία κάθε ανθρώπινης πράξης. Οί μετωπιαίοι λοβοί είναι «ο ηγέ­της» όλων των δομών του εγκεφάλου καί δίαθέτουν μοναδίκές συν- δέσείς που τους επίτρέπουν να αλληλεπίδρούν με αυτές καί να τίς ρυθμίζουν. Στόχος μας είναί να εξετάσουμε πώς η λείτουργία των μετωπίαίων λοβών μεσολαβεί σε δίάφορες πλευρές της γνωστίκής ανάπτυξης καί ίδίαίτερα στην ανάπτυξη των ίκανοτήτων της ανάγνω­σης, της γραφής καί των μαθηματίκών.

Λήψεις

Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.

Λήψεις

Δημοσιευμένα

2008-08-01

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Καραπέτσας Α., & Λαδόπουλος Ε. (2008). Μετωπιαίοι λοβοί και εκπαίδευση. Το Βήμα των Κοινωνικών Επιστημών, 13(52). https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.2008.16

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα