Βιβλία γνώσεων για το 1821 Προσωπική ματιά και συγγραφικές στρατηγικές

Authors

  • Μαρίζα Ντεκάστρο

DOI:

https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.kei.2021.794

Abstract

Οι συγγραφείς παιδικών βιβλίων έχουμε την ευτυχία να συναντούμε και να κουβεντιάζουμε με τους αναγνώστες μας. Και οι συζητήσεις ξεκινούν πάντοτε με ερωτήσεις των παιδιών. Ανάμεσα στις πολλές «παιδικές» ερωτήσεις- πόσο καιρό κάνατε για να γράψετε το βιβλίο, έχετε γράψει πολλά βιβλία, ποιο από τα βιβλία σας αγαπάτε πιο πολύ, γιατί γίνατε συγγραφέας, κ.ά.- υπάρχει μία η οποία δεν λείπει ποτέ: Πώς εμπνέεστε για να γράψετε;

Η ερώτηση, διαφορετικά διατυπωμένη, θα ήταν: Με ποιον τρόπο αρθρώνεται το περιεχόμενο και οργανώνεται η ύλη.  Το θέμα του άρθρου είναι πώς σχεδιάζω τα ιστορικά βιβλία γνώσεων που γράφω και συγκεκριμένα πώς σχεδίασα δυο από αυτά: Ένας κόσμος σε κίνηση (εκδ. Καλειδοσκόπιο, 2017) και  24 εικόνες για την Επανάσταση του 1821, Μακρυγιάννης και Ζωγράφος, ένας αγωνιστής και ένας καλλιτέχνης (Καπόν, 2021).

Downloads

Download data is not yet available.

Published

2021-11-10

How to Cite

Ντεκάστρο Μ. (2021). Βιβλία γνώσεων για το 1821 Προσωπική ματιά και συγγραφικές στρατηγικές . KEIMENA/TEXTS for the Research, Theory, Critique and Didactics of Children’s Literature. https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.kei.2021.794

Issue

Section

Articles