Σκέψη και Κίνηση: Η Γνωστική Διάσταση της Φυσικής Αγωγής

Συγγραφείς

  • Sara Ashworth Ινστιτούτου του Φάσματος για τη Διδασκαλία και τη Μάθηση Jupiter, Florida ΗΠΑ
  • Κωνσταντίνος Κ. Χατούπης ΤΕΦΑΑ, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

DOI:

https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.ispe.2017.1494

Λέξεις-κλειδιά:

Γνωστικό, ανακάλυψη, δημιουργικότητα, λεκτική συμπεριφορά

Περίληψη

Η παρούσα εργασία παρουσιάζει τις διεργασίες του πολύπλοκου φαινομένου της ανθρώπινης σκέψης. Η παρουσίαση αυτή αποτελεί μια προσπάθεια για τον εντοπισμό ενός πλαισίου που θα μας βοηθήσει να δείξουμε τη σχέση μεταξύ των διαφόρων διεργασιών της σκέψης και των γνωστικών ενεργειών που χαρακτηρίζουν τις διδακτικές και μαθησιακές εμπειρίες. Η ιδέα της μη εναντίωσης αποτελεί τον θεμέλιο λίθο όλων όσων παρουσιάζονται στην εργασία αυτή. Στον χώρο της εκπαίδευσης δεν υπάρχει άλλη ιδέα η έννοια τόσο μοναδικά ισχυρή που να μπορεί από μόνη της να σταθεί ως κάτι το τόσο σημαντικό! Η προσέγγιση της μη εναντίωσης, που συναντάμε στη θεωρία του Φάσματος, αναγνωρίζει και εκτιμά τη σημασία όλων των περιοχών ανάπτυξης του ανθρώπου, κάθε μια από τις τρεις βασικές διεργασίες της σκέψης και όλες τις διδακτικές συμπεριφορές. Είναι η ανταποδοτικότητα και η υποστηρικτική φύση όλων των παραπάνω που συνεισφέρει στην ανθρώπινη ωρίμανση και ανάπτυξη ― στη διαδικασία της εκπαίδευσης.

Λήψεις

Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.

Λήψεις

Δημοσιευμένα

2017-07-31

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Ashworth, S., & Χατούπης Κ. Κ. (2017). Σκέψη και Κίνηση: Η Γνωστική Διάσταση της Φυσικής Αγωγής. Αναζητήσεις στη Φυσική Αγωγή και τον Αθλητισμό, 15(1), 87–115. https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.ispe.2017.1494

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα