Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Μετάβαση στο κύριο μενού πλοήγησης
Μετάβαση στο υποσέλιδο του ιστότοπου
Open Menu
Το Βήμα των Κοινωνικών Επιστημών
Ojs
Τρέχον
Αρχεία
Ανακοινώσεις
Social Science Blog
Σχετικά
Σχετικά με το περιοδικό
Υποβολές
Συντακτική ομάδα
Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Εγγραφή
Σύνδεση
Αρχική
/
Αρχεία
/
Τόμ. 18 Αρ. 72 (2020)
Τόμ. 18 Αρ. 72 (2020)
Δημοσιευμένα:
2020-08-03
Πλήρες τεύχος
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Abstracts
Άρθρα
Εγκαταλελειμμένα Κτίρια: ζητήματα διαχείρισης και αξιοποίησης με βάση το Πολεοδομικό Κέντρο Λαμίας ως μελέτη περίπτωσης
Μαριλένα Παπαγεωργίου, Κακανά Ζωή , Γοσποδίνη Άσπα
3-35
Pdf
The Obedient and Well-Trained “Military” Body: Disciplinary Practices in Hellenic Air Forces
Manos Savvakis, Dimitra Tourkochoriti, George Alexias, Constantinos Togas
36-54
Pdf (English)
Η συμβολή της δημιουργικής οικονομίας στην αστική αναγέννηση και βιώσιμη ανάπτυξη των πόλεων: Θεωρητική προσέγγιση
Θεοφάνης Θ. Γκατζής
55-88
Pdf
Διεξάγοντας μια ποιοτική έρευνα στο πεδίο των εξαρτήσεων: διλήμματα και προκλήσεις
Ζαχαρούλα Κασσέρη
89-115
Pdf
Βιβλιοκριτική: Ηλία Ι. Σοφιώτη “Die Staats- und Grundrechtslehre von Rhigas Velestinlis. übernationaler Menschenrechtskonstitutionalismus im Europa des 18. Jahrhunderts”
Νικόλαος Κ. Κυριαζής
136-139
Pdf
Βιβλιοκριτική: Θανάση Χρήστου, Πέτρος Σωκράτους Κόκκαλης (1896-1962). Ο Αστός Επαναστάτης, Ιατρός. Από τον Βενιζελισμό στον Λενινισμό.
Ανδρέας Στεργίου
140-143
Pdf
Γλώσσα/Language
English
Ελληνικά
Πληροφορίες
Για Αναγνώστες
Για Συγγραφείς
Για Υπεύθυνους βιβλιοθηκών
Most read articles
Η μελέτη περίπτωσης ως ερευνητική στρατηγική στην αξιολόγηση προγραμμάτων: θεωρητικοί προβληματισμοί
2880
Η σταδιακή παρακμή του Βυζαντίου και η σύγχρονη Ελλάδα
1383
Βελτίωση της αναγνωστικής κατανόησης των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: Εφαρμογή και αξιολόγηση ενός προγράμματος στρατηγικών ανάγνωσης.
1239
Διάταξη θρανίων και ύφος επικοινωνίας στην αίθουσα διδασκαλίας
1020
Η κοινωνιολογία της εκπαίδευσης σήμερα: Ερωτήματα για τη σχέση επιστήμης και κοινωνίας
1014