ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ: Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ Η ΕΓΚΥΡΟΤΗΤΑ ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΕΝΟΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟΥ ΜΕΤΡΗΣΗΣ
DOI:
https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.2013.316Περίληψη
ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ: Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ Η ΕΓΚΥΡΟΤΗΤΑ ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΕΝΟΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟΥ ΜΕΤΡΗΣΗΣ
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Λήψεις
Δημοσιευμένα
2013-08-01
Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
Καπαχτσή Β., & Κακανά Δ. Μ. (2013). ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ: Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ Η ΕΓΚΥΡΟΤΗΤΑ ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΕΝΟΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟΥ ΜΕΤΡΗΣΗΣ. Το Βήμα των Κοινωνικών Επιστημών, 16(61). https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.2013.316
Τεύχος
Ενότητα
Άρθρα