Στάσεις και αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για την επιμόρφωσή τους
Περίληψη
Η επιμόρφωση τωι/ εκπαιδευτικών θεωρείται σήμερα όχι μόνο μια από τις κύριες παραμέτρους της αποτελεσματικότητας του
σχολείου, αλλά και μοχλός ανανέωσης και εκσυγχρονισμού των εκπαιδευτικών συστημάτων. Οι προσδοκίες των εκπαιδευτικών
τοσο απο την πολιτεία όσο και τους ίδιους, για το ρόλο τους στο σχεδιασμό, την υλοποίηση και αξιολόγηση της επιμορφωτικής πολιτικής, αποτελεί αντικείμενο διαπραγμάτευσης της παρούσας ερευνάς. Με αναφορές στην ιστορική και βιβλιογραφική ανασκόπηση, εγινε μια διερευνητικού τύπου προσέγγιση με την τεχνική της συνέντευξης. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 40
εκπαιδευτικοί που υπηρετούσαν στο Ν. Χίου. Διαπιστώθηκε ότι, οι περισσότεροι έχουν θετική στάση για την επιμόρφωση συμμετέχουν σε επιμορφωτικές δραστηριότητες, έχουν κριτική στάση απέναντι στην πολιτεία, τους φορείς επιμόρφωσης αλλά και τους ίδιους ως άτομα και ως κλάδο, και διατυπώνουν προτάσεις για ανάληψη συγκεκριμένων δράσεων βελτίωσης της υφιστάμενης κατάστασης.