Εργασία, Ιστορία και «Διδαχή»: Μια μικρή σπουδή με αφορμή τον Karl Bϋcher και τον Παναγή Λεκατσά
DOI:
https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.2000.1863Περίληψη
Στο άρθρο αυτό ο συγγραφέας επιχειρεί την αναλυτική προσέγγιση του έργου του Karl Bύcher και του Παναγή Λεκατσά, παραθέτοντας την συγκρότηση του ιστορικού αντικειμένου από τους δυο συγγραφείς. Απώτερος σκοπός του συγγραφέα
είναι η συγκριτική καταγραφή του αιτήματος της διδαχής που διατυπώνουν οι Bϋcher και Λεκατσάς.Κατά το συγγραφέα
το ζήτημα για το σημερινό αναγνώστη είναι να αναλογιστεί ως προς την «κατανόηση» και τη «χρήση» της διδαχής.
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Λήψεις
Δημοσιευμένα
2023-06-14
Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
Γκιούρας Θ. (2023). Εργασία, Ιστορία και «Διδαχή»: Μια μικρή σπουδή με αφορμή τον Karl Bϋcher και τον Παναγή Λεκατσά. Το Βήμα των Κοινωνικών Επιστημών, 6(29). https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.2000.1863
Τεύχος
Ενότητα
Άρθρα