Γερμανικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Μια εμπειρική έρευνα αναφορικά , , με τα κινητρα, τη στρατηγικη και το Μάνατζμεντ

Συγγραφείς

  • Β. Kumar
  • Κ. Τερζίδης

DOI:

https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.1995.1676

Περίληψη

Η μελέτη αυτή εξετάζει τα κίνητρα, την στρατηγική και το μάνατζμεντ των γερμανικών επιχειρήσεων που πραγματοποίησαν επενδύσεις στην Ελλάδα. Από την εμπειρική διερεύνηση και την θεωρητική ανάλυση προκύπτει πως το βασικότερο κίνητρο ήταν η εξασφάλιση της ελληνικής αγοράς ενώ ακολουθεί το ευνοϊκό κόστος παραγωγής σε σχέση με τα αντίστοιχα μεγέθη στην Γερμανία. Από την άλλη, καταγράφονται σημαντικό προβλήματα που οι επιχειρήσεις αυτές αντιμετωπίζουν. Το πρώτιστο από αυτά είναι η υπετροφία του διοικητικού μηχανισμού και η παρωχημένη νομοθεσία, ενώ κατά δεύτερο λόγο ο πληθωρισμός και η αστάθεια.
Μολαταύτα όπως προκύπτει οι γερμανικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα είναι σε θέση να αντιμετωπίζουν κατά κανόνα με επιτυχία
τα προβλήματα.

Λήψεις

Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.

Λήψεις

Δημοσιευμένα

2023-01-20

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Kumar Β., & Τερζίδης Κ. (2023). Γερμανικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Μια εμπειρική έρευνα αναφορικά , , με τα κινητρα, τη στρατηγικη και το Μάνατζμεντ. Το Βήμα των Κοινωνικών Επιστημών, 5(17). https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.1995.1676

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα