Σύγκριση της Τυπικής ∆ιδασκαλίας και της ∆ιδασκαλίας µε τη Βοήθεια Υπολογιστή στη Μάθηση της Πάσας µε τα ∆άχτυλα στην Πετοσφαίριση

Συγγραφείς

  • Νίκος Βερναδάκης ΤΕΦΑΑ, Αριστοτέλειο Πανεπιστήµιο Θεσσαλονίκης
  • Παναγιώτης Αντωνίου ΤΕΦΑΑ, ∆ηµοκρίτειο Πανεπιστήµιο Θράκης
  • Ηρακλής Κέλλης ΤΕΦΑΑ, ∆ηµοκρίτειο Πανεπιστήµιο Θράκης
  • Ευθύµης Κιουµουρτζόγλου ΤΕΦΑΑ, ∆ηµοκρίτειο Πανεπιστήµιο Θράκης

DOI:

https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.ispe.2003.989

Λέξεις-κλειδιά:

∆ιδασκαλία µε την βοήθεια Η/Υ, εφαρµογή πολυµέσων, κινητική δεξιότητα

Περίληψη

Ο σκοπός αυτής της έρευνας ήταν να προσδιορίσει την αποτελεσµατικότητα της παραδοσιακής διδασκαλίας, και της διδασκαλίας µε την βοήθεια του Η/Υ στην εκµάθηση της πάσας µε τα δάχτυλα στην πετοσφαίριση. Οι συµµετέχοντες ήταν 32 µαθητές γυµνασίου της πρώτης και δευτέρας τάξης, που τυχαία κατανεµήθηκαν σε µια από της δυο οµάδες διδασκαλίας: α) παραδοσιακή διδασκαλία (TI) και β) διδασκαλία µε την βοήθεια του Η/Υ (CAI). Σε κάθε οµάδα αφιερώθηκαν εννιά 40-λεπτες περίοδοι διδασκαλίας. Η οµάδα (TI) µάθαινε την δεξιότητα της πάσας µέσα από διαδοχικές και προοδευτικές δεξιότητες που συνοδεύονταν από ασκήσεις και πρακτική επανάληψη δια µέσου ενός δασκάλου. Η οµάδα διδασκαλίας µε τη βοήθεια του υπολογιστή µάθαινε την δεξιότητα της πάσας µέσα από διαδοχικές και προοδευτικές δεξιότητες που συνοδεύονταν από ασκήσεις και πρακτική επανάληψη δια µέσου ενός προγράµµατος πολυµέσων. Στην αρχή και στο τέλος της έρευνας οι οµάδες έλαβαν ένα τεστ γνώσης πολλαπλής επιλογής και ένα τεστ δεξιότητας. Τα αποτελέσµατα έδειξαν ότι δεν υπήρχαν σηµαντικές διαφορές µεταξύ της παραδοσιακής και της οµάδας των υπολογιστών όσον αφορά τα τεστ γνώσης και δεξιότητας. Συµπερασµατικά η τεχνολογία των πολυµέσων είναι το ίδιο αποτελεσµατική µε την παραδοσιακή διδασκαλία στην εκµάθηση των δεξιοτήτων.

Λήψεις

Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.

Λήψεις

Δημοσιευμένα

2003-02-15

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Βερναδάκης Ν., Αντωνίου Π., Κέλλης Η., & Κιουµουρτζόγλου Ε. (2003). Σύγκριση της Τυπικής ∆ιδασκαλίας και της ∆ιδασκαλίας µε τη Βοήθεια Υπολογιστή στη Μάθηση της Πάσας µε τα ∆άχτυλα στην Πετοσφαίριση. Αναζητήσεις στη Φυσική Αγωγή και τον Αθλητισμό, 1(1), 36–42. https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.ispe.2003.989

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα

Most read articles by the same author(s)

<< < 1 2 3