Μουσειακή Αγωγή και Κίνηση: Ένα Διαθεματικό Πρόγραμμα στο Μουσείο με Δράσεις Εμπνευσμένες από το Ζωγραφικό Δοκίμιο «ΟΜΗΡΟΥ ΟΔΥΣΣΕΙΑ» του Δημοσθένη Κοκκινίδη

Συγγραφείς

  • Αναστασία Μάγκου ΤΕΦΑΑ, Πανεπιστήµιο Θεσσαλίας
  • Νικόλαος Διγγελίδης ΤΕΦΑΑ, Πανεπιστήµιο Θεσσαλίας

DOI:

https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.ispe.2019.1523

Λέξεις-κλειδιά:

διαθεματικότητα, μουσείο, Ομήρου Οδύσσεια, στάσεις

Περίληψη

Σκοπός της εργασίας ήταν να διερευνήσει την επίδραση της διαθεματικής διδακτικής προσέγγισης στις στάσεις και προθέσεις μαθητών/τριών Α΄ τάξης Γυμνασίου ως προς την επίσκεψη σε μουσεία, και στη κατανόηση των γεγονότων της Οδύσσειας με χρονολογική σειρά. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 334 μαθητές/τριες (187 αγόρια & 147 κορίτσια) της Α΄ τάξης Γυμνασίου, οι οποίοι συμπλήρωσαν ένα ειδικά διαμορφωμένο ερωτηματολόγιο. Από την ανάλυση των δεδομένων διαπιστώθηκε ότι η συμμέτοχή των μαθητών/τριών στο πρόγραμμα είχε θετική επίδραση στις στάσεις και προθέσεις των μαθητών/τριών ως προς την επίσκεψη σε μουσεία, καθώς και στην κατανόηση των γεγονότων της Οδύσσειας με χρονολογική σειρά. Τα ευρήματα της παρούσας έρευνας ενισχύουν την άποψη ότι, ένα διαθεματικό πρόγραμμα που συνδυάζει την άσκηση και τη διδασκαλία της Αρχαίας Ελληνικής
Γραμματείας μέσα σε ένα μουσειακό περιβάλλον μπορεί να ενισχύσει τη μάθηση και να δημιουργήσει θετικές στάσεις και συμπεριφορές σε βιωματικά προγράμματα με πολλαπλά οφέλη.

Λήψεις

Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.

Λήψεις

Δημοσιευμένα

2019-03-31

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Μάγκου Α., & Διγγελίδης Ν. (2019). Μουσειακή Αγωγή και Κίνηση: Ένα Διαθεματικό Πρόγραμμα στο Μουσείο με Δράσεις Εμπνευσμένες από το Ζωγραφικό Δοκίμιο «ΟΜΗΡΟΥ ΟΔΥΣΣΕΙΑ» του Δημοσθένη Κοκκινίδη. Αναζητήσεις στη Φυσική Αγωγή και τον Αθλητισμό, 17(1), 33–44. https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.ispe.2019.1523

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα

Most read articles by the same author(s)

<< < 1 2 3 4 5 > >>