Σχεδιασμός, Οργάνωση και Υλοποίηση του Επιχειρησιακού Προγράμματος Ολυμπιακής Παιδείας, στους Ολυμπιακούς Αγώνες της Ελλάδος «Αθήνα 2004»
DOI:
https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.ispe.2017.1493Λέξεις-κλειδιά:
Ολυμπιακή Παιδεία, Εκπαίδευση, Επιχειρησιακό Σχέδιο, Ολυμπιακοί ΑγώνεςΠερίληψη
Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να μελετηθεί και να τεκμηριωθεί εάν το επιχειρησιακό σχέδιο της Ολυμπιακής Παιδείας απετέλεσε μια ολοκληρωμένη παρέμβαση στην εκπαίδευση. Στη χώρα μας, η Ολυμπιακή Παιδεία εντάχθηκε στο εκπαιδευτικό μας σύστημα στο τέλος της δεκαετίας του ΄90, με αφορμή την ανάληψη των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004. Μετά την πιλοτική εφαρμογή, του Προγράμματος το σχολικό έτος 2001-2002, αυτό υλοποιείται στο σύνολο των σχολείων της χώρας και χρηματοδοτείται με ειδική δαπάνη για προγράμματα/ υπηρεσίες/ δράσεις. Βάσει της χρηματοδότησης, το Υπουργείο Παιδείας και η Οργανωτική Επιτροπή Ολυμπιακών Αγώνων «Αθήνα 2004», σχεδίασε το Επιχειρησιακό Σχέδιο της Ολυμπιακής Παιδείας το οποίο οργανώθηκε σε πέντε άξονες. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας διαπιστώθηκε ο άρτιος σχεδιασμός και η υλοποίηση του Επιχειρησιακού Σχεδίου, μέσω του οποίου συμπεριλήφθηκαν οι αρχές του Ολυμπιακού Χάρτη και οι ιστορικές και παιδαγωγικές βάσεις του Ολυμπισμού, λαμβάνοντας υπόψη το σύγχρονο τρόπο ζωής και τις κοινωνικές εξελίξεις.