Το Φάσμα

Συγγραφείς

  • Sara Ashworth Ινστιτούτου του Φάσματος για τη Διδασκαλία και τη Μάθηση Jupiter, Florida ΗΠΑ
  • Κωνσταντίνος Κ. Χατούπης ΤΕΦΑΑ, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

DOI:

https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.ispe.2017.1489

Λέξεις-κλειδιά:

Φάσμα, στυλ διδασκαλίας, διδακτικά πρότυπα

Περίληψη

Το Φάσμα των Στυλ Διδασκαλίας είναι ένα θεωρητικό πλαίσιο που εδώ και πενήντα χρόνια λειτουργεί ως εργαλείο διδασκαλίας και έρευνας στη φυσική αγωγή. Σύμφωνα με τους Mosston και Ashworth (2008), το Φάσμα αποτελείται από 11 στυλ διδασκαλίας που προκύπτουν από τη συμμετοχή δασκάλου και μαθητών στη λήψη αποφάσεων. Τα 11 στυλ εντάσσονται σε δύο κατηγορίες: Στα αναπαραγωγικά και στα παραγωγικά. Η παρούσα εργασία διερευνά τη σχέση του Φάσματος με μια σειρά εκπαιδευτικών ζητημάτων όπως η ανατροφοδότηση, η πειθαρχία, η παρακίνηση και η υπευθυνότητα. Δίνονται ερμηνείες σχετικά με τους λόγους που τα 11 στυλ αποκτούν διαφορετική σημασία όταν τα ζητήματα αυτά αντιμετωπίζονται υπο το φως του κάθενος στυλ ξεχωριστά. Επίσης, περιγράφεται η εφαρμογή του Φάσματος σε σχέση με τον σχεδιασμό, την αξιολόγηση και τον στοχασμό πάνω σε διδακτικά πρότυπα και συμπεριφορές.

Λήψεις

Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.

Λήψεις

Δημοσιευμένα

2017-02-28

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Ashworth, S., & Χατούπης Κ. Κ. (2017). Το Φάσμα. Αναζητήσεις στη Φυσική Αγωγή και τον Αθλητισμό, 15(1), 16–31. https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.ispe.2017.1489

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα