Η Αξιολόγηση των Μαθητών στη Φυσική Αγωγή

Συγγραφείς

  • Γεώργιος Οικονοµόπουλος ΤΕΦΑΑ, ∆ηµοκρίτειο Πανεπιστήµιο Θράκης
  • Γεώργιος Τζέτζης ΤΕΦΑΑ, Αριστοτέλειο Πανεπιστήµιο Θεσσαλονίκης
  • Ευθύµιος Κιουµουρτζόγλου ΤΕΦΑΑ, ∆ηµοκρίτειο Πανεπιστήµιο Θράκης

DOI:

https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.ispe.2006.1140

Λέξεις-κλειδιά:

αξιολόγηση και βαθµολόγηση στη φυσική αγωγή, αυθεντική αξιολόγηση, αξιολόγηση από τους συµµαθητές

Περίληψη

Η αξιολόγηση αποτελεί µια λειτουργία άµεσα συνυφασµένη µε την εκπαιδευτική διαδικασία σε κάθε αντικείµενο µάθησης. Σε αυτήν την ανασκόπηση παρατίθενται αρχικά απόψεις θεωρητικών σχετικές µε το ρόλο της αξιολόγησης στη φυσική αγωγή. Αξιολογούνται, επίσης, τα αποτελέσµατα ερευνών τόσο στο διεθνή χώρο όσο και στον ελληνικό, ενώ παρουσιάζονται εναλλακτικές µορφές αξιολόγησης, όπως είναι η αυθεντική αξιολόγηση και η αξιολόγηση από τους συµµαθητές. Με βάση τις γνώµες των θεωρητικών και τα αποτελέσµατα των ερευνητών εξετάζεται η έναρξη νέων ερευνητικών προσπαθειών στον ελλαδικό, ιδιαίτερα, χώρο, όπου οι ερευνητικές προσπάθειες στο συγκεκριµένο γνωστικό πεδίο είναι εξαιρετικά περιορισµένες. Τα αποτελέσµατα περαιτέρω µελετών θα συµβάλλουν αποφασιστικά στη δηµιουργία ενός ενιαίου πλαισίου αξιολόγησης στη φυσική αγωγή, το οποίο θα αναβαθµίσει το µάθηµα στο σύνολό του.

Λήψεις

Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.

Λήψεις

Δημοσιευμένα

2006-08-30

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Οικονοµόπουλος Γ., Τζέτζης Γ., & Κιουµουρτζόγλου Ε. (2006). Η Αξιολόγηση των Μαθητών στη Φυσική Αγωγή . Αναζητήσεις στη Φυσική Αγωγή και τον Αθλητισμό, 4(2), 260–277. https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.ispe.2006.1140

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα

Most read articles by the same author(s)