Ηθική Ανάπτυξη και Φυσική Αγωγή - Αθλητισµός

Συγγραφείς

  • Γεώργιος Μπαλασάς ΤΕΦΑΑ, Αριστοτέλειο Πανεπιστήµιο Θεσσαλονίκης
  • Μιλτιάδης Πρώιος ΤΕΦΑΑ, Αριστοτέλειο Πανεπιστήµιο Θεσσαλονίκης
  • Γεώργιος ∆ογάνης ΤΕΦΑΑ, Αριστοτέλειο Πανεπιστήµιο Θεσσαλονίκης
  • ∆ηµήτριος Μπαλασάς ΤΕΦΑΑ, Αριστοτέλειο Πανεπιστήµιο Θεσσαλονίκης

DOI:

https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.ispe.2006.1137

Λέξεις-κλειδιά:

ηθική ανάπτυξη, ηθικός διαλογισµός, φυσική αγωγή, αθλητισµός

Περίληψη

H ηθική ανάπτυξη είναι ένα σύστηµα αξιών στο οποίο βασίζονται οι αποφάσεις που σχετίζονται µε το «σωστό» και το «λάθος», το «καλό» και το κακό». Η ανάπτυξη της ηθικής ακολουθεί µια εξελικτική πορεία. Η γνώση των διαδικασιών της ηθικής ανάπτυξης είναι σηµαντική για την ηθική εκπαίδευση των νέων. Η ηθική µαθαίνεται και δεν έρχεται αυτόµατα. Έτσι, γίνεται αντιληπτή η ανάγκη δηµιουργίας προγραµµάτων παρέµβασης για την ηθική εκπαίδευση των παιδιών. Η ανάγκη αυτή γίνεται ακόµη πιο αντιληπτή από το γεγονός ότι η ηθική ανάπτυξη των παιδιών είναι ένας από τους κύριους στόχους του µαθήµατος της φυσικής
αγωγής. Ο χώρος της φυσικής αγωγής θεωρείται ότι αποτελεί ένα περιβάλλον όπου µπορεί να πραγµατοποιηθεί η ανάπτυξη του χαρακτήρα των παιδιών.

Λήψεις

Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.

Λήψεις

Δημοσιευμένα

2006-08-30

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Μπαλασάς Γ., Πρώιος Μ., ∆ογάνης Γ., & Μπαλασάς ∆ηµήτριος. (2006). Ηθική Ανάπτυξη και Φυσική Αγωγή - Αθλητισµός. Αναζητήσεις στη Φυσική Αγωγή και τον Αθλητισμό, 4(2), 225–236. https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.ispe.2006.1137

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα

Most read articles by the same author(s)