Παράγοντες που Σχετίζονται µε την Ικανοποίηση Φοιτητών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισµού από τις Σπουδές τους

Συγγραφείς

  • Μαρία Μουσουλή ΤΕΦΑΑ, Πανεπιστήµιο Θεσσαλίας
  • Σταµατία Φλώρου ΤΕΦΑΑ, Πανεπιστήµιο Θεσσαλίας
  • Χριστίνα Νικητοπούλου ΤΕΦΑΑ, Πανεπιστήµιο Θεσσαλίας
  • Μάριος Γούδας ΤΕΦΑΑ, Πανεπιστήµιο Θεσσαλίας

DOI:

https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.ispe.2004.1033

Λέξεις-κλειδιά:

αξιολόγηση σπουδών, ικανοποίηση φοιτητών, ΤΕΦΑΑ

Περίληψη

Η ικανοποίηση που νιώθει ο φοιτητής από τις προσφερόµενες σ΄ αυτόν υπηρεσίες του πανεπιστηµίου που φοιτά, αποτελεί έναν από τους δείκτες αξιολόγησης των εκπαιδευτικών προγραµµάτων των πανεπιστηµίων. Στην παρούσα εργασία επιχειρήθηκε αξιολόγηση της ικανοποίησης µε δύο διαφορετικές έρευνες. Η 1η έρευνα αξιολόγησε την ικανοποίηση των αποφοίτων του Τ.Ε.Φ.Α.Α. του Πανεπιστηµίου Θεσσαλίας από τις σπουδές τους . Στην έρευνα συµµετείχαν 59 απόφοιτοι οι οποίοι απάντησαν σε ερωτηµατολόγιο το οποίο εξέταζε θέµατα σχετικά µε την ικανοποίηση τους από διάφορες παραµέτρους των σπουδών τους. Ανάλυση παλινδρόµησης έδειξε ότι η συνολική ποιότητα σπουδών µπορούσε να προβλεφθεί µόνο από την ποιότητα των παρεχόµενων γνώσεων. Στη 2η έρευνα εξετάστηκε η ικανοποίηση τελειόφοιτων φοιτητών-τριών Τ.Ε.Φ.Α.Α. από τις σπουδές τους. Στην έρευνα συµµετείχαν 54 τελειόφοιτοι. Ανάλυση παλινδρόµησης έδειξε ότι η συνολική ποιότητα σπουδών µπορούσε να προβλεφθεί από δύο παραµέτρους, την ποιότητα εκπαίδευσης και παρεχόµενων γνώσεων αλλά και από την πεποίθηση εύρεσης εργασίας στο χώρο του αθλητισµού και της άσκησης. Συνολικά, τα αποτελέσµατα δείχνουν ότι οι φοιτητές συνδέουν την αξιολόγηση της ποιότητας σπουδών µε την ποιότητα εκπαίδευσης και παρεχόµενων γνώσεων.

Λήψεις

Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.

Λήψεις

Δημοσιευμένα

2004-07-15

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Μουσουλή Μ., Φλώρου Σ., Νικητοπούλου Χ., & Γούδας Μ. (2004). Παράγοντες που Σχετίζονται µε την Ικανοποίηση Φοιτητών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισµού από τις Σπουδές τους. Αναζητήσεις στη Φυσική Αγωγή και τον Αθλητισμό, 2(1), 73–80. https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.ispe.2004.1033

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 4 > >>