Δημιουργική Γραφή στο σχολείο. Το τερπνόν μετά του ωφελίμου.
DOI:
https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.kei.2012.545Περίληψη
Στην εισήγηση που ακολουθεί, περιγράφεται το πιλοτικό πρόγραμμα διδασκαλίας της δημιουργικής γραφής στο Γυμνάσιο, που εφαρμόστηκε από τη φιλόλογο του Πρότυπου Πειραματικού Σχολείου του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης Σοφία Νικολαΐδου, διδάσκουσα στο Μεταπτυχιακό «Δημιουργική Γραφή» του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας κατά τα σχολικά έτη 2010-2011 και 2011-2012. Επιχειρείται μια πρώτη αποτίμηση του προγράμματος. Συζητούνται οι όροι εισαγωγής του αντικειμένου στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, καθώς και η συνομιλία του με τη διδασκαλία της Λογοτεχνίας.