Ο Ρόλος της Αυτο-ρυθμιζόμενης Μάθησης στη Φυσική Αγωγή και τον Αθλητισμό. Ανασκοπική Μελέτη

Συγγραφείς

  • Ευγενία Νικολάκη ΤΕΦΑΑ, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
  • Μαρία Κουτσούμπα ΤΕΦΑΑ, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
  • Φωτεινή Βενετσάνου ΤΕΦΑΑ, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
  • Γιώργος Λυκεσάς ΤΕΦΑΑ, Αριστοτέλειο Πανεπιστήµιο Θεσσαλονίκης

Λέξεις-κλειδιά:

αυτο-ρυθμιζόμενη μάθηση, κινητικές και αθλητικές δεξιότητες, αυτο-αποτελεσματικότητα, αυτο-παρακολούθηση, αυτο-αξιολόγηση, αυτο-αναστοχασμός

Περίληψη

Η παρούσα εργασία επιχειρεί να διερευνήσει την αυτο-ρυθμιζόμενη μάθηση στη Φυσική Αγωγή και τον αθλητισμό. Ειδικότερα, μέσα από τον εννοιολογικό προσδιορισμό της αυτο-ρυθμιζόμενης μάθησης, διερευνά τον τρόπο με τον οποίο η πολυπαραγοντική αυτή διαδικασία επιδρά στις κινητικές, συναισθηματικές και συμπεριφορικές ικανότητες των μαθητευομένων στα παραπάνω πεδία. Η εργασία στηρίζεται στη βιβλιογραφική ανασκόπηση, μέσα από την οποία καταδεικνύεται η σημαντικότητα της αυτο-ρυθμιζόμενης μάθησης στην ανάπτυξη και απόδοση κινητικών και αθλητικών δεξιοτήτων. Επιπρόσθετα, επισημαίνεται η θετική επίδραση της διαδικασίας αυτής στην παρακίνηση των μαθητευομένων, καθώς και η συσχέτισή της με πιο προσαρμοστικά πρότυπα συμπεριφοράς στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής και τον αθλητισμό. Παράλληλα, διαπιστώνεται και η δυνατότητα προαγωγής της αυτο-ρυθμιζόμενης μάθησης, μέσα από τον σχεδιασμό κατάλληλων εκπαιδευτικών προγραμμάτων και μέσω της προαγωγής αυτής, η υποστήριξη της δια βίου άσκησης για υγεία και ποιότητα ζωής.

Λήψεις

Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.

Λήψεις

Δημοσιευμένα

2016-09-30

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Νικολάκη Ε., Κουτσούμπα Μ., Βενετσάνου Φ., & Λυκεσάς Γ. (2016). Ο Ρόλος της Αυτο-ρυθμιζόμενης Μάθησης στη Φυσική Αγωγή και τον Αθλητισμό. Ανασκοπική Μελέτη. Αναζητήσεις στη Φυσική Αγωγή και τον Αθλητισμό, 14(3), 62–82. ανακτήθηκε από https://journals.lib.uth.gr/index.php/inquiries/article/view/1487

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα

Most read articles by the same author(s)