Η αποτελεσματικότητα της αυτοομιλίας τεχνικής υπόδειξης στην απόδοση νεαρών πετοσφαιριστριών κατά τη διάρκεια της προπόνησης

Συγγραφείς

  • Σοφία Μπουμπούκη ΤΕΦΑΑ, Πανεπιστήµιο Θεσσαλίας
  • Στέφανος Πέρκος ΤΕΦΑΑ, Πανεπιστήµιο Θεσσαλίας

Λέξεις-κλειδιά:

Γνωστικές Τεχνικές, Νεαρές Αθλήτριες, Πετοσφαίριση, Αυτοομιλία

Περίληψη

Η παρούσα έρευνα εξέτασε την αποτελεσματικότητα ενός προγράμματος παρέμβασης αυτό-ομιλίας, διάρκειας 12 εβδομάδων, σε νεαρές (M=10.11, SD = .88), αθλήτριες της πετοσφαίρισης, σε δυο βασικές δεξιότητες του αθλήματος. Οι συμμετέχουσες τοποθετήθηκαν, με τυχαίο τρόπο, σε μια πειραματική (αυτοομιλία τεχνικής υπόδειξης) και σε μια ομάδα ελέγχου. Η ανάλυση των αποτελεσμάτων έδειξε ότι η ομάδα της αυτοομιλίας βελτίωσε σημαντικά την απόδοσή της σε σχέση με την ομάδα ελέγχου. Γενικότερα, τα αποτελέσματα της συγκεκριμένης έρευνας προτείνουν ότι η αυτοομιλία τεχνικής υπόδειξης μπορεί να αποτελέσει μια αποτελεσματική τεχνική για αρχάριους αθλητές για την απόκτηση απλών πετοσφαιρικών δεξιοτήτων.

Λήψεις

Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.

Λήψεις

Δημοσιευμένα

2014-06-30

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Μπουμπούκη S., & Πέρκος S. (2014). Η αποτελεσματικότητα της αυτοομιλίας τεχνικής υπόδειξης στην απόδοση νεαρών πετοσφαιριστριών κατά τη διάρκεια της προπόνησης. Αναζητήσεις στη Φυσική Αγωγή και τον Αθλητισμό, 12(2), 170–175. ανακτήθηκε από https://journals.lib.uth.gr/index.php/inquiries/article/view/1429

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα

Most read articles by the same author(s)