Φυσική Δραστηριότητα Μαθητών και Μαθητριών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο Νομό Πέλλας

Συγγραφείς

  • Χρήστος Τσουλφάς ΤΕΦΑΑ, ∆ηµοκρίτειο Πανεπιστήµιο Θράκης
  • Ανδρέας Γ. Αυγερινός ΤΕΦΑΑ, ∆ηµοκρίτειο Πανεπιστήµιο Θράκης
  • Αντώνιος Καμπάς ΤΕΦΑΑ, ∆ηµοκρίτειο Πανεπιστήµιο Θράκης

DOI:

https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.ispe.2011.1362

Λέξεις-κλειδιά:

φυσική δραστηριότητα, φυσική αγωγή, ελεύθερος χρόνος

Περίληψη

Σκοπός αυτής της έρευνας ήταν η αξιολόγηση του επιπέδου της Φυσικής Δραστηριότητας (ΦΔ)
παιδιών και εφήβων στην περιοχή της Αριδαίας. Το δείγμα αποτέλεσαν 600 μαθητές –τριες δημόσιων
σχολείων της περιοχής (143 από το Δημοτικό, 188 από το Γυμνάσιο και 269 από το Λύκειο). Η
αξιολόγηση της ΦΔ έγινε με το Ερωτηματολόγιο ΦΔ & Τρόπου Ζωής. Η ανάλυση των δεδομένων
έδειξε ότι: α) το ποσοστό που κάλυπτε τις προτεινόμενες Ευρωπαϊκές οδηγίες ΦΔ για καλή υγεία, για
τα αγόρια και για τα κορίτσια του Δημοτικού ήταν αντίστοιχα 78.6% και 65.8%, του Γυμνασίου 74.5%
και 54.1%, και του Λυκείου 46.8% και 19%, β) η ΦΔ μειώνεται σημαντικά με την αύξηση της ηλικίας
και για τα δύο φύλα, περισσότερο δε στα κορίτσια, γ) σημαντικό ποσοστό των συμμετεχόντων δεν
καλύπτει τις οδηγίες ΦΔ για καλή υγεία, με αποτέλεσμα αυτοί να βρίσκονται σε κίνδυνο για
νοσήματα που είναι αποτέλεσμα του σύγχρονου υποκινητικού τρόπου ζωής. Τα ευρήματα της μελέτης δείχνουν την ανάγκη εφαρμογής προγραμμάτων με στόχο την προώθηση του δραστήριου τρόπου ζωής, ειδικά για τα κορίτσια.

Λήψεις

Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.

Λήψεις

Δημοσιευμένα

2011-09-30

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Τσουλφάς Χ., Αυγερινός Α. Γ., & Καμπάς Α. (2011). Φυσική Δραστηριότητα Μαθητών και Μαθητριών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο Νομό Πέλλας. Αναζητήσεις στη Φυσική Αγωγή και τον Αθλητισμό, 9(2), 73–83. https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.ispe.2011.1362

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα