Ηθική Εκπαίδευση των Νέων: Μια Πτυχή του Ρόλου του Εκπαιδευτικού στο Σύγχρονο Σχολείο
DOI:
https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.ispe.2009.1313Λέξεις-κλειδιά:
Ηθική εκπαίδευση, σχολείο, εκπαιδευτικόςΠερίληψη
Σήμερα, λόγω των συχνά παρουσιαζόμενων παραβατικών συμπεριφορών, η διδασκαλία της ηθικής τόσο στα σχολεία, όσο και στο ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον είναι επιβεβλημένη. Η αντιμετώπιση αυτών των συμπεριφορών θεωρείται ότι μπορεί να γίνει καλύτερα στην αναπτυξιακή περίοδο του ατόμου, δηλαδή στη σχολική περίοδο. Αυτοί που πιστεύεται ότι μπορούν να παίξουν σημαντικό ρόλο στη βελτίωση της ηθικής ανάπτυξης των νέων είναι οι εκπαιδευτικοί. Έτσι, εκτός των άλλων ως μια πτυχή στο ρόλο του εκπαιδευτικού στο σχολείο προβάλλει και η ηθική εκπαίδευση των παιδιών. Προκειμένου ο εκπαιδευτικός να μπορεί να είναι αποτελεσματικός και σε αυτόν τον ρόλο πρέπει να είναι κατάλληλα προετοιμασμένος. Αυτή η προετοιμασία πρέπει να στοχεύει στην προσωπική βελτίωση της ηθικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών, και στην παροχή γνώσης σχετικά με τους τρόπους που συμβάλλουν στην ηθική εκπαίδευση των νέων.