Διαφορές ως προς τη Φυσική Δραστηριότητα, τις Στρατηγικές Αντιμετώπισης Στρες και της Κατάθλιψης σε Παιδιά με Χρόνιο Νόσημα

Συγγραφείς

  • Εριφύλη Διαμαντοπούλου ΤΕΦΑΑ, Πανεπιστήµιο Θεσσαλίας
  • Αθανάσιος Παπαϊωάννου ΤΕΦΑΑ, Πανεπιστήµιο Θεσσαλίας

DOI:

https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.ispe.2007.1198

Λέξεις-κλειδιά:

φυσική δραστηριότητα, κατάθλιψη, στρατηγικές αντιμετώπισης στρες, παιδί, χρόνια νοσήματα, ποιότητα ζωής

Περίληψη

Τα παιδιά με χρόνια νοσήματα, έχουν να αντιμετωπίσουν διάφορες δυσκολίες που πηγάζουν από την ασθένειά τους οι οποίες έχουν συνέπειες και στην ψυχική τους υγεία. Στην συγκεκριμένη έρευνα, εξετάσθηκαν οι στρατηγικές αντιμετώπισης του στρες, και της κατάθλιψης που προκαλεί η ασθένεια, καθώς ο βαθμός στον οποίο παιδιά με άσθμα, διαβήτη και κυστική ίνωση συμμετέχουν σε φυσική δραστηριότητα. Συμμετείχαν 98 παιδιά με άσθμα, 62 παιδιά με διαβήτη και 20 παιδιά με κυστική ίνωση που συμπλήρωσαν σχετικά ερωτηματολόγια λίγο πριν την εξέτασή τους σε εξωτερικά ιατρεία. Από τα αποτελέσματα προέκυψε, ότι η φυσική δραστηριότητα, συσχετιζόταν θετικά με την θετική προσέγγιση αντιμετώπισης του στρες. Η κατάθλιψη συσχετιζόταν θετικά με την ευχή, ως τρόπο αντιμετώπισης του στρες. Η κατάθλιψη που σχετίζεται με χαμηλή κοινωνική αυτοεκτίμηση συσχετιζόταν αρνητικά με τη θετική προσέγγιση αντιμετώπισης του στρες. Τα παιδιά με κυστική ίνωση, είχαν περισσότερο κατάθλιψη, αντιμετώπιζαν πιο παθητικά τις καταστάσεις και ασχολούνταν περισσότερο με τη φυσική δραστηριότητα, σε σχέση με τα παιδιά που είχαν άσθμα και διαβήτη. Από τα αποτελέσματα φάνηκε ότι τα παιδιά, χρειάζονται περισσότερη υπεύθυνη, συνολική και ουσιαστική υποστήριξη, για να μπορέσουν να διαχειριστούν τα προβλήματα που προκύπτουν από την χρόνια ασθένεια.

Λήψεις

Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.

Λήψεις

Δημοσιευμένα

2007-09-30

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Διαμαντοπούλου Ε., & Παπαϊωάννου Α. (2007). Διαφορές ως προς τη Φυσική Δραστηριότητα, τις Στρατηγικές Αντιμετώπισης Στρες και της Κατάθλιψης σε Παιδιά με Χρόνιο Νόσημα. Αναζητήσεις στη Φυσική Αγωγή και τον Αθλητισμό, 5(2), 215–225. https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.ispe.2007.1198

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 > >>