Ο Ρόλος της Σχολικής Φυσικής Αγωγής στη ∆ιδασκαλία ∆εξιοτήτων Ζωής

Συγγραφείς

  • Βασίλειος Παπαχαρίσης ∆ιεύθυνση Φοιτητικού Αθλητισµού, Αριστοτέλειο Πανεπιστήµιο Θεσσαλονίκης

Λέξεις-κλειδιά:

αθλήµατα, δεξιότητες ζωής, φυσική αγωγή

Περίληψη

Στην παρούσα εργασία παρουσιάζονται προγράµµατα δεξιοτήτων ζωής και εξετάζεται η εφαρµογή τους µέσα από το µάθηµα της φυσικής αγωγής και τον αθλητισµό γενικότερα. Στο πρώτο µέρος της εργασίας επιχειρείται ο ορισµός και η περιγραφή των δεξιοτήτων ζωής, στη συνέχεια παρουσιάζεται το εµπειρικό και θεωρητικό πλαίσιο µέσα στο οποίο µπορούν να αναπτυχθούν δεξιότητες ζωής, καθώς και σχετικά προγράµµατα δεξιοτήτων ζωής που έχουν εφαρµοστεί στην εκπαίδευση, στον αθλητισµό και στο µάθηµα της φυσικής αγωγής. Στο τελευταίο µέρος συζητούνται τα αποτελέσµατα από τις εφαρµογές των προγραµµάτων που αναφέρθηκαν, παρουσιάζονται τα πλεονεκτήµατα που έχει η διδασκαλία τους µέσα από το µάθηµα της φυσικής αγωγής, δίνονται πρακτικές οδηγίες για το σχεδιασµό προγραµµάτων δεξιοτήτων ζωής καθώς και προτάσεις για µελλοντικές έρευνες.

Λήψεις

Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.

Λήψεις

Δημοσιευμένα

2006-08-30

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Παπαχαρίσης Β. (2006). Ο Ρόλος της Σχολικής Φυσικής Αγωγής στη ∆ιδασκαλία ∆εξιοτήτων Ζωής. Αναζητήσεις στη Φυσική Αγωγή και τον Αθλητισμό, 4(2), 198–210. ανακτήθηκε από https://journals.lib.uth.gr/index.php/inquiries/article/view/1134

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα

Most read articles by the same author(s)