Η Επίδραση Ενός Προγράµµατος Καθορισµού Στόχων στη Βελτίωση της Απόδοσης Παιδιών µε Νοητική Υστέρηση

Συγγραφείς

  • Μαρία Κοντού ΤΕΦΑΑ, Πανεπιστήµιο Θεσσαλίας
  • Αδαµαντία Καραγιώργου ΤΕΦΑΑ, Πανεπιστήµιο Θεσσαλίας

Λέξεις-κλειδιά:

φυσική αγωγή, ειδικό σχολείο, άσκηση, παιδιά µε νοητική υστέρηση

Περίληψη

Ο σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν, να εξετάσει την επίδραση ενός προγράµµατος καθορισµού στόχων στη βελτίωση της απόδοσης παιδιών µε νοητική υστέρηση. Το δείγµα αποτέλεσαν δέκα µαθητές του Ειδικού ∆ηµοτικού Σχολείου Τρικάλων (MΟ = 9.1 ετών, ΤΑ= 1.05). Εξετάστηκε η απόδοση τους στο σουτ σε τέρµα. Ακολούθησε πρόγραµµα παρέµβασης έξι εβδοµάδων, µε την εφαρµογή προσωπικών στόχων απόδοσης στην πειραµατική οµάδα. Η στατιστική ανάλυση έδειξε, στατιστικά σηµαντικές διαφορές µεταξύ της αρχικής και τελικής µέτρησης στην πειραµατική οµάδα (p<.05), ενώ δεν φάνηκαν διαφορές στην οµάδα ελέγχου. Τα παιδιά της πειραµατικής οµάδας κατάφεραν να βελτιώσουν την απόδοσή τους και να πετύχουν τον στόχο που είχαν θέσει. Με βάση τα αποτελέσµατα, η παρέµβαση αυτή µπορεί να αποτελέσει ένα κίνητρο για την χρήση διαφορετικών µεθόδων βελτίωσης της κινητικής απόδοσης και αύξησης της συµµετοχής των παιδιών των Ειδικών Σχολείων της χώρας µας στο µάθηµα της Φυσικής Αγωγής.

Λήψεις

Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.

Λήψεις

Δημοσιευμένα

2006-03-30

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Κοντού Μ., & Καραγιώργου Α. (2006). Η Επίδραση Ενός Προγράµµατος Καθορισµού Στόχων στη Βελτίωση της Απόδοσης Παιδιών µε Νοητική Υστέρηση. Αναζητήσεις στη Φυσική Αγωγή και τον Αθλητισμό, 4(1), 39–44. ανακτήθηκε από https://journals.lib.uth.gr/index.php/inquiries/article/view/1117

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα