Παράγοντες Αξιολόγησης του ∆ιαδικτύου ως Εργαλείου Μάρκετινγκ και ∆ηµοσίων Σχέσεων στον Αθλητισµό
DOI:
https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.ispe.2004.1023Λέξεις-κλειδιά:
διαδίκτυο, µάρκετινγκ, δηµόσιες σχέσεις, συλλογικές ιστοσελίδες, παράγοντες αξιολόγησηςΠερίληψη
Ένα από τα παγκοσµίως µεγαλύτερα φαινόµενα της σύγχρονης εποχής είναι η χρήση του ∆ιαδικτύου. Με διάφορους τρόπους και για διάφορους λόγους ο αθλητισµός προκαλεί στο Ίντερνετ έντονο ενδιαφέρον. Σκοπός της έρευνας αυτής ήταν η δηµιουργία ενός έγκυρου και αξιόπιστου οργάνου αξιολόγησης των µεταβλητών µάρκετινγκ και των δηµοσίων σχέσεων που εµφανίζονται σε ιστοσελίδες αθλητικών συλλόγων. Συνολικά συλλέχθηκαν ερωτηµατολόγια από εφτακόσια άτοµα, που τη χρονική περίοδο διεξαγωγής της έρευνα δήλωσαν κάτοικοι Θεσσαλονίκης. Στα δεδοµένα που συλλέχθηκαν πραγµατοποιήθηκε παραγοντική ανάλυση και στη συνέχεια αναλύσεις αξιοπιστίας των παραγόντων που προέκυψαν. Προέκυψε ότι τέσσερις είναι οι παράγοντες αξιολόγησης των µεταβλητών του µάρκετινγκ και των δηµοσίων σχέσεων σε ιστοσελίδες αθλητικών συλλόγων: το «Προϊόν» (µε 7 θέµατα & α=.86), η «Τιµή-∆ιανοµή» (µε 6 θέµατα & α=.85), η «Προώθηση» (µε 6 θέµατα & α=.81) και οι «∆ηµόσιες σχέσεις» (µε 9 θέµατα & α=.89). Η εφαρµογή του ∆ιαδικτύου στον αθλητισµό έχει ήδη γίνει αισθητή και πιθανότατα θα συνεχίσει να αναπτύσσεται µε ραγδαίους ρυθµούς. Τα συµπεράσµατα της έρευνας αυτής µπορούν να διαφωτίσουν και να καθοδηγήσουν ενέργειες διαδικτυακού µάρκετινγκ και επικοινωνίας στον αθλητισµό, τόσο σε πρακτικό όσο και σε ερευνητικό επίπεδο.