∆ηµιουργία Ερωτηµατολογίου για την Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Ισοτόπου «Youth 2004» Εξετάζοντας τις Αντιλήψεις Μαθητών Λυκείου
DOI:
https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.ispe.2003.1022Λέξεις-κλειδιά:
διαδίκτυο, στάσεις, ερωτηµατολόγιο, διαφορές φύλου, τεχνολογίαΠερίληψη
Σκοπός της έρευνας αυτής ήταν να αναπτυχθεί ένα ψυχοµετρικό ερωτηµατολόγιο προκειµένου να αξιολογηθεί ο εκπαιδευτικός ιστότοπος “Youth 2004” εξετάζοντας τις αντιλήψεις των µαθητών του απόδηµου Ελληνισµού της πόλης του Σίδνεϊ. Επιπλέον, αποσκοπούσε στο να µελετήσει τις διαφορές στις αντιλήψεις των µαθητών µε βάση το φύλο τους . Στην έρευνα συµµετείχαν 192 µαθητές λυκείου, ηλικίας 15-17 ετών. Η συλλογή των δεδοµένων έγινε ηλεκτρονικά. Μετά από την εφαρµογή παραγοντικής ανάλυσης προέκυψαν 5 παράγοντες: α) «χρηστικότητα», β) «δυνατότητα διαχείρισης της πληροφορίας», γ) «ευκολία προσανατολισµού και κατεύθυνσης», δ) «αλληλεπίδραση - ανατροφοδότηση» και ε) «σχεδιασµός γραφικών και πολυµέσων», που ερµήνευαν το 70.03% της συνολικής διακύµανσης. Πραγµατοποιήθηκε, επίσης, t τεστ ανάλυση σε ανεξάρτητα δείγµατα από την οποία δεν προέκυψαν στατιστικά σηµαντικές διαφορές µεταξύ των αγοριών και των κοριτσιών ως προς την αξιολόγηση κανενός από τους πέντε παράγοντες της κλίµακας. Συµπερασµατικά οι µαθητές είχαν διαµορφώσει γενικά µία θετική αντίληψη για το συγκεκριµένο ιστότοπο.