Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Μετάβαση στο κύριο μενού πλοήγησης
Μετάβαση στο υποσέλιδο του ιστότοπου
Open Menu
Αναζητήσεις στη Φυσική Αγωγή και τον Αθλητισμό
Ojs
Τρέχον
Αρχεία
Ανακοινώσεις
Σχετικά
Σχετικά με το περιοδικό
Υποβολές
Συντακτική ομάδα
Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Εγγραφή
Σύνδεση
Αρχική
/
Αρχεία
/
Τόμ. 18 Αρ. 2 (2020): Ειδικό Τεύχος
Τόμ. 18 Αρ. 2 (2020): Ειδικό Τεύχος
Δημοσιευμένα:
2020-07-31
Άρθρα
«Γυμνάζομαι και Μετά Το Σχολείο»: Ένα Πρόγραμμα για την Αύξηση της Φυσικής Δραστηριότητας των Μαθητών/τριών. I. Θεωρητικό Υπόβαθρο και Ανάπτυξη του Προγράμματος
Ιωάννης Σύρμπας, Αθανάσιος Κολοβελώνης, Μάριος Γούδας
67-77
pdf
«Γυμνάζομαι και Μετά Το Σχολείο»: Ένα Πρόγραμμα για την Αύξηση της Φυσικής Δραστηριότητας των Μαθητών/τριών. I. Θεωρητικό Υπόβαθρο και Ανάπτυξη του Προγράμματος (Σύντομη έκδοση ελληνικού άρθρου)
Ιωάννης Σύρμπας, Αθανάσιος Κολοβελώνης, Μάριος Γούδας
78-86
pdf (English)
«Γυμνάζομαι και Μετά το Σχολείο»: Ένα Πρόγραμμα για την Αύξηση της Φυσικής Δραστηριότητας των Μαθητών/τριών II. Οι Αντιλήψεις των Μαθητών/τριών για το Πρόγραμμα
Ιωάννης Σύρμπας, Ευαγγελία Ανδρεάδου, Θεανώ Αστερίου, Ξανθή Μπαμπάνη, Eύαγγελλος Μπρισίμης, Σπύρος Παπαβασιλείου, Ελένη Σκουργιά, Ευθύμης Φαλτάκας, Αθανασία Χατζηπαντελή, Μάριος Γούδας
87-97
pdf
«Γυμνάζομαι και Μετά το Σχολείο»: Ένα Πρόγραμμα για την Αύξηση της Φυσικής Δραστηριότητας των Μαθητών/τριών II. Οι Αντιλήψεις των Μαθητών/τριών για το Πρόγραμμα (Σύντομη έκδοση ελληνικού άρθρου)
Ιωάννης Σύρμπας, Ευαγγελία Ανδρεάδου, Θεανώ Αστερίου, Ξανθή Μπαμπάνη, Eύαγγελλος Μπρισίμης, Σπύρος Παπαβασιλείου, Ελένη Σκουργιά, Ευθύμης Φαλτάκας, Αθανασία Χατζηπαντελή, Μάριος Γούδας
98-105
pdf (English)
«Γυμνάζομαι και Μετά Το Σχολείο»: Ένα Πρόγραμμα για την Αύξηση της Φυσικής Δραστηριότητας των Μαθητών/τριών ΙΙI. Η Ανάπτυξη της Γνώσης των Μαθητών/τριών που Παρακολούθησαν το Πρόγραμμα
Ιωάννης Σύρμπας, Μάριος Γούδας, Νικόλαος Διγγελίδης, Αθανάσιος Παπαϊωάννου
106-115
pdf
«Γυμνάζομαι και Μετά Το Σχολείο»: Ένα Πρόγραμμα για την Αύξηση της Φυσικής Δραστηριότητας των Μαθητών/τριών ΙΙI. Η Ανάπτυξη της Γνώσης των Μαθητών/τριών που Παρακολούθησαν το Πρόγραμμα (Σύντομη έκδοση ελληνικού άρθρου)
Ιωάννης Σύρμπας, Μάριος Γούδας, Νικόλαος Διγγελίδης, Αθανάσιος Παπαϊωάννου
116-123
pdf (English)
«Γυμνάζομαι και Μετά το Σχολείο»: Ένα Πρόγραμμα για την Αύξηση της Φυσικής Δραστηριότητας των μαθητών/τριών IV. Οι Αντιλήψεις των Εκπαιδευτικών για το Πρόγραμμα
Ιωάννης Σύρμπας, Μάριος Γούδας
124-133
pdf
«Γυμνάζομαι και Μετά το Σχολείο»: Ένα Πρόγραμμα για την Αύξηση της Φυσικής Δραστηριότητας των μαθητών/τριών IV. Οι Αντιλήψεις των Εκπαιδευτικών για το Πρόγραμμα (Σύντομη έκδοση ελληνικού άρθρου)
Ιωάννης Σύρμπας, Μάριος Γούδας
134-141
pdf (English)
Γλώσσα/Language
English
Ελληνικά
Πληροφορίες
Για Αναγνώστες
Για Συγγραφείς
Για Υπεύθυνους βιβλιοθηκών
MOST READ ARTICLES
Racism and Xenophobia in Society, Education, and Sport Settings
925
Educational evaluation: Evaluation models for educational programs
792
Enhancing Preschool Children’s Language through Physical Education
558
Physical Education in the Preschool Education Curriculum in Greece: A Historical Review
531
Emotional Intelligence, Age and Physical Activity: Review of Contemporary Literature
458
Λέξεις κλειδιά
ουρία
φολκλορικός χορός
Παραδοσιακός Χορός
χορoθεραπεία
γωνία πρόσφυσης
υπέρηχος
αμμωνία
κρεατινίνη
παράσταση
αμινοτρανσφεράσες
συμπτώματα στρες
ηλεκτρονική μάθηση
συχνότητα
βλητική
σέρβις
διαδίκτυο