Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Μετάβαση στο κύριο μενού πλοήγησης
Μετάβαση στο υποσέλιδο του ιστότοπου
Open Menu
Αναζητήσεις στη Φυσική Αγωγή και τον Αθλητισμό
Ojs
Τρέχον
Αρχεία
Ανακοινώσεις
Σχετικά
Σχετικά με το περιοδικό
Υποβολές
Συντακτική ομάδα
Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Εγγραφή
Σύνδεση
Αρχική
/
Αρχεία
/
Τόμ. 18 Αρ. 2 (2020): Ειδικό Τεύχος
Τόμ. 18 Αρ. 2 (2020): Ειδικό Τεύχος
Δημοσιευμένα:
2020-07-31
Άρθρα
«Γυμνάζομαι και Μετά Το Σχολείο»: Ένα Πρόγραμμα για την Αύξηση της Φυσικής Δραστηριότητας των Μαθητών/τριών. I. Θεωρητικό Υπόβαθρο και Ανάπτυξη του Προγράμματος
Ιωάννης Σύρμπας, Αθανάσιος Κολοβελώνης, Μάριος Γούδας
67-77
pdf
«Γυμνάζομαι και Μετά Το Σχολείο»: Ένα Πρόγραμμα για την Αύξηση της Φυσικής Δραστηριότητας των Μαθητών/τριών. I. Θεωρητικό Υπόβαθρο και Ανάπτυξη του Προγράμματος (Σύντομη έκδοση ελληνικού άρθρου)
Ιωάννης Σύρμπας, Αθανάσιος Κολοβελώνης, Μάριος Γούδας
78-86
pdf (English)
«Γυμνάζομαι και Μετά το Σχολείο»: Ένα Πρόγραμμα για την Αύξηση της Φυσικής Δραστηριότητας των Μαθητών/τριών II. Οι Αντιλήψεις των Μαθητών/τριών για το Πρόγραμμα
Ιωάννης Σύρμπας, Ευαγγελία Ανδρεάδου, Θεανώ Αστερίου, Ξανθή Μπαμπάνη, Eύαγγελλος Μπρισίμης, Σπύρος Παπαβασιλείου, Ελένη Σκουργιά, Ευθύμης Φαλτάκας, Αθανασία Χατζηπαντελή, Μάριος Γούδας
87-97
pdf
«Γυμνάζομαι και Μετά το Σχολείο»: Ένα Πρόγραμμα για την Αύξηση της Φυσικής Δραστηριότητας των Μαθητών/τριών II. Οι Αντιλήψεις των Μαθητών/τριών για το Πρόγραμμα (Σύντομη έκδοση ελληνικού άρθρου)
Ιωάννης Σύρμπας, Ευαγγελία Ανδρεάδου, Θεανώ Αστερίου, Ξανθή Μπαμπάνη, Eύαγγελλος Μπρισίμης, Σπύρος Παπαβασιλείου, Ελένη Σκουργιά, Ευθύμης Φαλτάκας, Αθανασία Χατζηπαντελή, Μάριος Γούδας
98-105
pdf (English)
«Γυμνάζομαι και Μετά Το Σχολείο»: Ένα Πρόγραμμα για την Αύξηση της Φυσικής Δραστηριότητας των Μαθητών/τριών ΙΙI. Η Ανάπτυξη της Γνώσης των Μαθητών/τριών που Παρακολούθησαν το Πρόγραμμα
Ιωάννης Σύρμπας, Μάριος Γούδας, Νικόλαος Διγγελίδης, Αθανάσιος Παπαϊωάννου
106-115
pdf
«Γυμνάζομαι και Μετά Το Σχολείο»: Ένα Πρόγραμμα για την Αύξηση της Φυσικής Δραστηριότητας των Μαθητών/τριών ΙΙI. Η Ανάπτυξη της Γνώσης των Μαθητών/τριών που Παρακολούθησαν το Πρόγραμμα (Σύντομη έκδοση ελληνικού άρθρου)
Ιωάννης Σύρμπας, Μάριος Γούδας, Νικόλαος Διγγελίδης, Αθανάσιος Παπαϊωάννου
116-123
pdf (English)
«Γυμνάζομαι και Μετά το Σχολείο»: Ένα Πρόγραμμα για την Αύξηση της Φυσικής Δραστηριότητας των μαθητών/τριών IV. Οι Αντιλήψεις των Εκπαιδευτικών για το Πρόγραμμα
Ιωάννης Σύρμπας, Μάριος Γούδας
124-133
pdf
«Γυμνάζομαι και Μετά το Σχολείο»: Ένα Πρόγραμμα για την Αύξηση της Φυσικής Δραστηριότητας των μαθητών/τριών IV. Οι Αντιλήψεις των Εκπαιδευτικών για το Πρόγραμμα (Σύντομη έκδοση ελληνικού άρθρου)
Ιωάννης Σύρμπας, Μάριος Γούδας
134-141
pdf (English)
Γλώσσα/Language
English
Ελληνικά
Πληροφορίες
Για Αναγνώστες
Για Συγγραφείς
Για Υπεύθυνους βιβλιοθηκών
MOST READ ARTICLES
Ρατσισμός και Ξενοφοβία στην Κοινωνία, την Εκπαίδευση και τον Αθλητισμό
1094
Εκπαιδευτική Αξιολόγηση: Μοντέλα Αξιολόγησης Εκπαιδευτικών Προγραµµάτων
903
Η Φυσική Αγωγή στα Ελληνικά Αναλυτικά Προγράμματα Προσχολικής Αγωγής: Μια Ιστορική Αναδρομή
551
Συναισθηματική Νοημοσύνη, Ηλικία και Φυσική Δραστηριότητα: Ανασκόπηση Σύγχρονης Βιβλιογραφίας
542
Γλωσσική Ανάπτυξη Παιδιών Προσχολικής Ηλικίας μέσω της Φυσικής Αγωγής
509
Λέξεις κλειδιά